י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בצל הבדיקות בארץ

חברת מודרנה מתייצבת לצד פייזר: גם החיסון שלנו בטוח

חברת 'מודרנה' הודיעה היום כי סיימה בהצלחה את השלב השני של הבדיקות של החיסון, והוא נמצא יעיל ובטוח עבור בני הנוער |בשבועות הקרובים במהלך חודש יוני הם יפנו ל-FDA - מנהל המזון והתרופות האמריקני על מנת לקבל אישור הפצה עבור החיסון

חברת מודרנה מתייצבת לצד פייזר: גם החיסון שלנו בטוח
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברות החיסונים נלחמות במרץ מול שעון הזמן להשיג חיסון טוב יותר ובטוח יותר מול הנגיף שכבש ועצר את העולם, נגיף קורונה שהחל את דרכו בשוק האוכל בהוואן שבסין ומשם שלח זרועות ולכד את רחבי הגלובוס.

ובעוד שחברת 'פייזר' כבר מחסנת בני נוער בחיסון שייצרה, הודיעו היום בחברת 'מודרנה' כי גם החיסון שלהם נמצא תקין לחיסון נערים בגילאי 12-15.

חברת 'מודרנה' הודיעה היום כי הם סיימו בהצלחה את השלב השני של הבדיקות של החיסון, והוא נמצא יעיל ובטוח עבור בני הנוער. על פי הודעת החברה בשבועות הקרובים במהלך חודש יוני הם יפנו ל-FDA - מנהל המזון והתרופות האמריקני על מנת לקבל אישור הפצה עבור החיסון.

מוקדם יותר היום דווח כי בצל התחלואה הנמוכה וביטול ההגבלות כמעט באופן מוחלט קיים היום מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, דיון בנושא הרחבת החיסונים לבני נוער בגילאי 12-16.

בדיון השתתפו טובי המומחים בתחומי רפואת ילדים, בריאות הציבור, אפדידמיולוגיה, קרדיולוגיה ופרוייקטור הקורונה, שדנו בשאלת החיסון לבני הנוער, ומועד תחילת המענק.

בהודעת משרד הבריאות צוין כי בימים אלה, משרד הבריאות אוסף את הנתונים מבתי החולים ומקופות החולים, ביחס לתופעות בסמיכות לחיסון כמו כן מתבצעת למידה מתהליכי החיסון בארה״ב, שם חוסנו מעל 600,000 בני נוער בגילאי 12-16.

עוד נאמר כי בתום שלב איסוף הנתונים והסקת המסקנות, יגבש המשרד את עמדתו בנושא ויפרסם לציבור, זאת על מנת לנהל את הרחבת החיסון בבטיחות המרבית.

חברת מודרנה חברת פייזר חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד