כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מחשש לחיי היהודים

המשטרה עצרה הפגנה פרו-ישראלית: "לא יכולים להבטיח את ביטחונם"

המשטרה קיצרה את ההפגנה הפרו-ישראלית בשיקגו בטענה כי הם "לא יכולים להבטיח את ביטחונם של המשתתפים". מכוניות וטנדרים מלאים פלסטינים שהניפו את דגלי פלסטין הופיעו על יד העצרת הפרו-ישראלית וצעקו לשחוט את כל היהודים

המשטרה עצרה הפגנה פרו-ישראלית: "לא יכולים להבטיח את ביטחונם"
פלסטיני מפגין נגד ישראל צילום: הפייסבוק של דניאל ראב

אספסוף פורע חוק קרא לרצח יהודים ותקף את משתתפי העצרת הפרו-ישראלית שנערכה בפרבר בשיקגו, המשטרה ביקשה ממארגני העצרת לקצר את העצרת הפרו-ישראלית, מאחר והם "לא יכולים להבטיח את ביטחונם של המשתתפים".

עצרת תמיכה בישראל נערכה ביום ראשון בנפרוויל, פרבר בשיקגו, המשתתפים התכנסו מחוץ לבית העירייה ואז צעדו דרך מרכז העיר נאפרוויל. מכוניות וטנדרים מלאים בפלסטינים שהניפו את דגלי פלסטין הופיעו על יד העצרת הפרו-ישראלית וצעקו לשחוט את כל היהודים ולהשמיד את ישראל.

"יכולנו לשמוע את האספסוף צועק בזמן שהם צעדו לעברנו "מהנהר ועד הים פלסטין תהיה חופשית" או "אינתיפאדת אינתיפאדה, יחי האינתיפאדה", כך סיפר לתקשורת המקומית דניאל ראב, אחד המארגנים.

"הם קיללו אותנו ואמרו שהם רוצים להרוג את היהודים". הוא סיפר כי הם חזרו לאולם העירייה, כי "המשטרה הודיעה לנו שהם חייבים שנסיים בשל הסיכון לחיינו, הם אמרו כי מאות פלסטינים בדרכם לכאן, והם לא יכלו עוד להגן עלינו, ארזנו הכול במהירות והתחלנו להתפנות מבניין העירייה".

דניאל ראב ממארגני העצרת הפרו-ישראלית כתב בחשבון הפייסבוק שלו, כי הם היו צריכים לצאת מהר דרך הדלת האחורית של בניין העירייה, "הם גנבו את דגל ישראל ושרפו אותו בפומבי, הם היכו יהודים שצעדו עם דגלי ישראל, הם ירקו וקיללו והיכו באגרופים, עד שהמשטרה התערבה, יהודי לא יכול היה להסתובב באותו יום ברחובות מחשש לסכנה על חייו".

שיקגו פלסטינים שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד