כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ימינה ז"ל?

המו"מ לקראת בחירות חמישיות: זאת המחלוקת בין נתניהו לבנט

בעוד בגוש השינוי עסוקים בסיום המגעים בתוכם, ראש הממשלה מתכונן להליכה לבחירות, ורוצה להבטיח זאת בעזרת שריון 'ימינה' ב'ליכוד' - אך כעת נחשף כי בנט דורש שמפלגתו תוכל להתפצל אחרי הבחירות, ונתניהו מסרב | גורמים בגושו של האחרון חוששים שיו"ר 'ימינה' יחזור ללפיד

המו"מ לקראת בחירות חמישיות: זאת המחלוקת בין נתניהו לבנט
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שהודיע במהלך מבצע 'שומר החומות' בשיחות סגורות שצוטטו בתקשורת כי הוא פוסל את אופציית ממשלת השינוי, נפתלי בנט נמצא במגעים מתקדמים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי הדיווח הערב (שלישי) השניים חלוקים בשלב זה, לגבי השריונים של חברי מפלגתו בתוך מפלגת השלטון.

על פי הדיווח של יקי אדמקר ב'וואלה', בעקבות הסיכויים הפחותים כי יצליחו להרכיב ממשלה, ראשי 'ימינה' ו'הליכוד' דנים על השריונים של מפלגתו של בנט בתוך 'הליכוד' לקראת הבחירות הקרובות - 5 במספר בתוך כשנתיים.

בעוד יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט דורש כי לאחר הבחירות מפלגתו תוכל לפרוש מן 'הליכוד', נתניהו מתעקש על כך שלא יוכלו לעשות זאת - ובכך לא יוכלו להרכיב קואליציה שהוא לא חפץ בה.

על רקע הקשיים הנערמים במגעים הללו, גורמים בגוש הימין חוששים, כי למרות פניית הפרסה שלקח במהלך המבצע הצבאי בעזה, בנט עדיין מעוניין ללכת ולהרכיב ממשלה עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, אך כרגע הוא מחכה לרגע האחרון, באם לא יצליח להשיג את מבוקשו בליכוד ישוב לזרועות 'גוש השינוי' כפי שהוא מכונה בתקשורת ויצטרף לממשלה בתנאים שסוכמו ערב המבצע.

ב'ליכוד' מסרו בתגובה לדיווח ב'וואלה': "לא מתייחסים למו״מ", וב'ימינה' הכחישו: "קשקוש. מבלי להתייחס לתוכן המו"מ, הפרסום פשוט לא נכון".

ממשלת בנט לפיד נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד