י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מעשה טרור"

אישום נגד ערבים שהכו חרדי בירושלים: "קפצו על גבו"

"בעטו בפניו ובגבו וקפצו בחוזקה על גבו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נגרמו לקורבן חתכים בפניו, בצקת ודימום באפו". כך מתואר בין הייתר בכתב אישום שהוגש נגד ארבעה צעירים ערבים, בהם שלושה קטינים בגין תקיפת חרדי בירושלים 

אישום נגד ערבים שהכו חרדי בירושלים: "קפצו על גבו"
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ארבעה צעירים ערבים שהכו באלימות קשה אדם חרדי שצעד סמוך לשער בירושלים לפני כשבועיים.

ארבעת האנשים, תושבי ירושלים, שלושה קטינים בני כ-17 ובגיר בן 18, הואשמו בסעיפים של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
 
"באותה העת", נכתב בכתב האישום, "שהו במקום הנאשמים ואחד נוסף אשר החלו לעקוב אחריו. בשלב מסוים הוא הוכה על ידם בעורפו, נבעט בגבו והוטח ארצה". על פי עובדות כתב האישום, "הושלכה עליו פחית שתייה, והוא נבעט פעם נוספת גם בפניו".

בהמשך, כך עולה מכתב האישום, בעטו בו אחרים בפניו ובגבו וקפצו בחוזקה על גבו. בעקבות הדיווח על האירוע הוכוונו כוחות משטרה למקום והחלו לרדוף אחרי הנאשמים, שנמלטו לאזור התחנה המרכזית בדרך שכם עד אשר נעצרו כעבור מספר דקות. "כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נגרמו לקורבן חתכים בפניו, בצקת ודימום באפו", נכתב.
 
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצר ביניים של הנאשמים הקטינים ומעצר עד תום ההליכים המשפטיים של הנאשם הבגיר.

תקיפת חרדי פורעים ערבים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד