י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"משחקת משחק כפול"

הפגישה החשאית עם הרב שהובילה למתקפה של סמוטריץ'

אתמול נועדו הרב דרוקמן וסמוטריץ' עם שני ח"כים מימינה במטרה להביא פתרון למבוי הסתום. ב'ימינה' דרשו שסמוטריץ' יצטרף אליהם לממשלת שינוי ללא רע"מ באם האופציה מימין תכשל

הפגישה החשאית עם הרב שהובילה למתקפה של סמוטריץ'
ניר אורבך צילום: פלאש 90

בצהריים (רביעי) פצח יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' במתקפה חסרת תקדים על 'ימינה' ובראשה נפתלי בנט ואיילת שקד וטען כי למעשה הם הרדימו את הציבור כשהצהירו בימי ההסלמה שהם מוותרים על ממשלת שינוי, אך בפועל פעלו ללא הרף להקמתה. כעת מתברר כי פגישה שנערכה אמש במעונו של הרב חיים דרוקמן הובילה להצהרה הדרמטית.

"בזמן שאתם ישבתם בממ"ד תחת אלפי רקטות ששוגרו על ידי חמאס בעזה", תקף סמוטריץ' את 'ימינה', "נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו".

לדבריו, "נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך בפועל המשיכו לעמול בשקט בשקט, תחת אש, להקים ממשלת שמאל עם תומכי הטרור הערבים. עבדו עליכם. עבדו עלינו".

לפי הפרסום ב'חדשות 12' מסתבר כי מה שהוביל להצהרתו התקיפה של יו"ר 'הציונות הדתית' היא פגישה שנערכה אתמול בין בצלאל סמוטריץ' והרב חייים דרוקמן לאיילת שקד וניר אורבך מ'ימינה'. לפי הדיווח, בפגישה ניסו נציגי ימינה לשכנע את סמוטריץ' לבוא לממשלת שינוי בלי רע"ם, אם לא תקום ממשלת ימין במידה ולא יימצאו העריקים המובטחים.

התחושה ב'ימינה' היא שסמוטריץ' לא מספק את הסחורה ואין שום ממשלה בצד הימני, ב'ציונות הדתית' מנגד טוענים שימינה משחקת משחק כפול וזו הסיבה לכך שסער מסרב להצטרף לעגלת הימין.

בצלאל סמוטריץ' מפלגת ימינה איילת שקד הרב חיים דרוקמן הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד