ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מטלטל • הלינץ' שטרם דווח

הקורבן משחזר: "אמרו, עזבו אותו הוא מת"

בני סלמן, שפורעים ערבים ביצעו בו לינץ׳ בחיפה והוא עדיין מאושפז בבית-החולים, שחזר את המקרה וסיפר: "הם קלטו אותי והתנפלו עליי, כנראה עם מוטות" | בנוסף סיפר על כאבו: "אני אחרי ניתוח שבו קיבעו לי את הלסת עם ברגים" | "לא חושב שאשאר לגור במדינה"

הקורבן משחזר: "אמרו, עזבו אותו הוא מת"
בני סלמן צילום: מתוך הטוויטר של גל"צ

סיפורו של בני סלמן הוא סיפור הלינץ' שאולי לא שמעתם עליו מעולם. הוא מאושפז כשבועיים בביה"ח, לאחר שהותקף בידי פורעים ערבים בחיפה. היום ממיטתו בבית החולים רמב"ם שחזר לכלי התקשורת את סיפור התקיפה המחרידה.

"הייתי אצל אמי בשכונת נווה דויד בחיפה. והטעות שלי הייתה שהלכתי ברגל", סיפר בראיון לבן כספית וינון מגל ברדיו '103fm' והמשיך, "רציתי לברוח מהמקום, אבל הם קלטו אותי והתנפלו עליי. כנראה עם מוטות".

"אחרי המכה הראשונה התמוטטתי. לא הרגשתי את המכות רק המתנתי למות. לא ראיתי שוטר אחד. הם גלגלו אותי ואמרו - עזבו אותו - הוא מת. התעוררתי וגררתי את עצמי לדלת. לא ראיתי כלום. הפנים היו מכוסות דם. דפקתי על דלת וביקשתי עזרה", הוסיף.

לאחר מכן שיתף במצבו הרפואי: "אני אחרי ניתוח שבו קיבעו לי את הלסת עם ברגים. שברו לי את הלסת, האף והצלעות. לא יכול לדבר, לאכול, לנשום, הפה שלי חתוך".

"לא מרגיש פה ביטחון. מטר מהבית שלי זה קרה. אז מה אני אמור להרגיש. לא יודע אם אחזור לגור פה. אין לי ביטחון. אם היה לי אקדח הייתי חי אבל בבית המשפט", סיכם.

בראיון נוסף הבוקר לישי שנרב בגלי צה"ל, סיפר סלמן: "האמנתי שבישראל אני יכול ללכת 100 מטר ולא יקרה לי כלום" וסיכם בכאב: "לא חושב שאשאר לגור במדינה".

לינץ חיפה תקיפת יהודי פורעים ערבים בני סלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד