י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נראה חולה וחלש"

הערכה בישראל אחרי הנאום: נסראללה לקה בקורונה

במערכת הביטחון מעריכים היום לאחר נאומו עמוס השיעולים של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, כי הוא לקה בנגיף הקורונה ולא התאושש מכך | בצה"ל מעריכים כי נאומו התוקפני כלפי ישראל היה טעות

הערכה בישראל אחרי הנאום: נסראללה לקה בקורונה
חסן נסראללה צילום: צילומסך

במערכת הביטחון עקבו אתמול (שלישי) בדריכות אחר נאומו של מזכ"ל חיזבאללה חסן ‏נסראללה. נאומו עורר עניין רב במערכת הביטחון בישראל, בשל שיעוליו הרבים ומראהו החריג. כעת במערכת הביטחון מערכים כי מצבו הבריאותי החמיר וייתכן אף שלקה בנגיף הקורונה - אך סירב להיבדק.

במהלך נאומו אתמול, שהגיע אחרי תקופה ארוכה בה הוא לא נראה בציבור, הרבה מזכ"ל חיזבאללה לאיים על מדינת ישראל ואמר כי המשוואה שאליה צריך להגיע, היא שפגיעה בירושלים - משמעותה מלחמה אזורית. גם בצה"ל סבורים כי נאומו החריף של נסראללה היה טעות מבחינתו.

"נסראללה בנאומו ניסה לשדר מסרים מרתיעים לישראל בעודו נראה חולה וחלש", מעריכים בצה"ל. "כאשר ישראל תדע שהיא עומדת מול המשוואה הזאת, אז היא תבין שכל צעד יביא להשמדת הישות", אמר נסראללה. עוד אמר כי פגיעה במקומות הקדושים לא עוצרת בגבולות עזה.

‏"העקירה בשייח' ג'ראח היא אינה התפתחות שגרתית", אמר. לדבריו: "מדובר בצעד לעבר ייהוד ירושלים. ‎נתניהו והצוות שלו חשבו שהם יתמודדו אך ורק עם הצהרות וגינויים למעשיהם בשייח' ג'ראח, אך לא ציפו שעזה תתערב ותנקוט בפעולה ההיסטורית".

כזכור, ביום ראשון האחרון הפגינו תומכי חיזבאללה בשני מוקדים סמוך לגבול ישראל. ההפגנות התקיימו מול מטולה ובאזור הר דב. המפגינים ציינו את יום השנה ה-21 ליציאת צה"ל מלבנון שחל אתמול, וכן את סיום המערכה בעזה. כמו כן על הגדר בהר דב הוצב דגל חיזבאללה.

חסן נסראללה חיזבאללה קורונה שייח ג'ראח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד