ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
יותר מדי ימני

דיווח: צוות התוכנית של שרון גל מתפטרים

על רקע המונולוג המטלטל שלו אתמול, שבו תקף את הפרקליטות לאחר שפסקו כי לא היה סממן יהודי בנתקף בלינץ׳ בעכו, היום דווח כי 3 אנשי צוות בתוכניתו של שרון גל הודיעו כי הם מתפטרים | הסיבה: גל מעוניין להביא סיפורים שמזוהים עם הימין

דיווח: צוות התוכנית של שרון גל מתפטרים
איש התקשורת שרון גל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למרות שהתוכנית עלתה לפני מספר חודשים, היום (רביעי) דווח כי שלושה אנשי צוות בכירים הודיעו על עזיבתם את "חמש עם שרון גל" בשבוע שעבר, ובכך הותירו את הצוות מצומצם.

על פי הדיווח ב'הארץ', השלושה, עורכי התוכן ברק רום ואבנר בורוכוב והכתבת אביגיל לושי, הודיעו על התפטרותם בתוך של 24 שעות, זאת לאחר ויכוחים ביניהם לבין המגיש שרון גל.

בעוד גל רוצה להביא סיפורים וחדשות אשר מזוהות עם הימין, שלושת חברי הצוות רוצים להציגם באופן מאוזן יותר, מה שהוביל לוויכוחים ללא הפסקה בין שני הצדדים, אך עכשיו כאמור, העובדים יעזבו.

בורוכוב צפוי להתמנות לסגן עורך '7 ימים' בעיתון 'ידיעות אחרונות', והשאר צפויים לחפש את מקומם בעולם התקשורת.

מהפקת 'חמש עם שרון גל' נמסר: "כל ניסיון לקשור בין דעות אידאולוגיות כאלו או אחרות לבין עזיבתם של שלושה עובדי מערכת במועדים שונים משולל כל יסוד. אנו מציעים לעיתונאי לפנות לכל אחד ואחד מהשלושה ולבדוק עמו את הסיבה בכדי להביא תמונה מהימנה ולא לעוות את המציאות. בכל מקרה, אנחנו שמחים שהתכנית של שרון גל מייצרת עניין רב".

שרון גל ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד