א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"הזדמנות אולי אחרונה"

"תאיר את עיני": חילופי האשמות בין שיקלי לסמוטריץ'

לאחר שיו"ר 'הציונות הדתית' טען כי בנט ושקד בדרך לממשלת שינוי, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', אשר הודיע כי לא יצטרף לקואליציה שחבריו עמלים עליה, טען שהראשון וסער מונעים ממשלת ימין: "כל אחד מהם תקוע" | סמוטריץ' השיב: "אשמח שתאיר את עיני"

"תאיר את עיני": חילופי האשמות בין שיקלי לסמוטריץ'
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בעוד בצד השמאלי רוקמים הסכמים קואליציוניים בינם לבין עצמם, היום (רביעי) בגוש נתניהו חוזרים לתקוף את בנט ושקד על כך שהם ילכו לממשלת השינוי, מה שגרר חילופי האשמות בין הצדדים.

לאחר שיו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', שהיה בין הראשונים שתקפו את בכירי 'ימינה' על כוונתם ללכת לקואליציית השינוי, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', טען שסמוטריץ׳ וסער הם מונעים ממשלת ימין.

"‏חבריי למחנה הלאומי, עמדתי בנושא ממשלת השינוי ידועה ולא השתנתה", הבהיר שיקלי מה שאמר בעבר, "מנקודת הזמן הנוכחית ישנה הזדמנות אולי אחרונה להקמת ממשלת ימין מחר בבוקר".

"למרות ההצהרות המיליטנטיות מכיווני מי שמונעים את הקמתה הם גדעון סער ובצלאל סמוטריץ' שכל אחד מהם תקוע על אקליפטוס אחר. תתעשתו!", תקף.

יו"ר 'הציונות הדתית' מיהר לתקוף בחזרה: ‏"שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק אני תקוע. שלא כמו יו"ר המפלגה שלך, אני לא דורש שום דרישה לעצמי או למפלגתי".

"לא דורש רוטציה (למרות שגם לי יש 7 מנדטים...), לא דורש להיות שר ביטחון, וכו'. הודעתי שאתמוך בכל סיכום שאליו יגיעו נתניהו, בנט וסער. מה עוד?", שאל בציניות.

עמיחי שיקלי בצלאל סמוטריץ' גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד