כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הקרבות בגוש הימין

גפני תקף את סמוטריץ' שהגיב: "פוליטיקאי שנוא בקרב הצעירים"

ירי בנגמ"ש: יו"ר יהדות התורה חה"כ משה גפני התראיין הבוקר לתכנית 'דקל-לוינסון' והאשים את יו"ר הציונות הדתית בתסבוכת הפוליטית | סמוטריץ' לא נותר חייב ופתח במתקפה חזיתית בתגובה: "לא פלא שגפני הופך לאחד הפוליטיקאים השנואים ביותר בקרב הצעירים ברחוב החרדי"

גפני תקף את סמוטריץ' שהגיב: "פוליטיקאי שנוא בקרב הצעירים"
משה גפני/בצלאל סמוטריץ צילום: מרים אלסטר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

6 ימים נותרו ליאיר לפיד להקים ממשלה מכח המנדט שניתן לו על ידי הנשיא ריבלין, בתוך כך הלחץ הולך וגובר, ובגוש הימין – לא בפעם הראשונה – מתקוטטים. הבוקר (חמישי) היה זה חבר הכנסת משה גפני שתקף בשידור חי את סמוטריץ' שהגיב במתקפה נגדית.

חבר הכנסת משה גפני התראיין הבוקר לתכנית 'דקל-לוינסון' ב'כאן 11' ותקף את יו"ר הציונות הדתית: "ראה"מ נתניהו לקח מאיתנו קולות בבחירות האחרונות והוריד מאיתנו מנדט. הוא העביר את סמוטריץ ובן גביר את אחוז החסימה. והם מונעים ממנו להקים ממשלה. יש שם מריבה בין סמוטריץ לבנט מי ישלוט בציונות הדתית ולכן כולנו סובלים ולא קמה ממשלה".

בצלאל סמוטריץ' הגיב במתקפה בחשבון הטוויטר שלו: "שומע את גפני אצל דקל-לוינסון ושואל את עצמי אם חוץ מלחרף ולגדף, לתקוף ולהסית, ולהפוך את עצמו לליברמן של החרדים, האיש הציני הזה יודע לעשות עוד משהו. לא פלא שהוא הופך לאחד הפוליטיקאים השנואים ביותר אצל הצעירים ברחוב החרדי".

סמוטריץ' המשיך ותקף: "לגופו של עניין, "ככלב השב אל קיאו כסיל שב אל איוולתו", מדהים שגם היום, אחרי שעם ישראל התפכח והבין שאסור להקים ממשלה עם תומכי טרור, גפני נשאר עיוור וממשיך לשתף פעולה עם שורפי בתי הכנסיות וזורק בי אש וגופרית על שאני מסרב לכך. קל להוציא את היהודי מהגלות, קשה להוציא את הגלות מהיהודי".

העיתונאי אטילה שומפלבי סיכם את ההתכתשות והעריך: "בואו נחדד זאת: בצלאל סמוטריץ' כבר פתח בקמפיין בחירות 5. תוקף את ימינה כדי לפרקה, תוקף את גפני כדי לשתות עוד קולות חרדיים. בקיצור, קמפיין קמפיין קמפיין. שום טובת ממשלת ימין. בחירות".

בתוך כך, בראשית תגובתו ניצל סמוטריץ' את הבמה לאחל הצלחה לירון דקל שהודיע בימים האחרונים כי הוא יוצא בשליחות הסוכנות היהודית לשנתיים בקנדה.

בצלאל סמוטריץ' משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד