כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"תגידו לנפתלי - לא!"

הקרבות במפלגה: ימינה חלוקה לגבי ממשלת השינוי

לאחר שסמוטריץ׳ טען כי בנט מנהל מגעים להצטרפות לממשלת השינוי, ומסתבר הערב שגם צדק, עשרות מצביעי המפלגה, המתנגדים לקואליציה הנרקמת, פתחו בקמפיין הקורא לח"כים ב'ימינה' לא ללכת יחד עם בנט: "תגידו לנפתלי - לא!" | מנגד - התקיימה מחאה מול ביתה של שקד, הקוראת לה כן ללכת לממשלת השינוי

הקרבות במפלגה: ימינה חלוקה לגבי ממשלת השינוי
פעילי ימינה בבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

בצל הדיווח כי בנט ולפיד נפגשים וממאיצים את המו"מ ביניהם, קרע במפלגת 'ימינה'. שישה ימים נשארו ללפיד להרכיב ממשלה, והיום (חמישי) פעילי מפלגת 'ימינה' חצויים בדעתם לגבי הצטרפות לקואליציה, שבה רוב למפלגות השמאל.

למרות הכחשות מצד 'ימינה', כמה מפעילי המפלגה התגבשו יחד, ופתחו בקמפיין הקורא לחברי הכנסת איילת שקד, ניר אורבך ועידית סילמן לא ללכת עם בנט לממשלת השינוי.

"איילת, ניר, עידית - הבטחתם ימינה - אל תגנבו שמאלה", נכתב באחת מהמודעות שיתפרסמו בעיתוני הימין בסופ"ש הקרוב. "הבטחתם ערכים - אל תכניסו לממשלה את אלו שתמכו באויב בשעת מלחמה. עדיין לא מאוחר להתעשת".

עוד נכתב: "תגידו לנפתלי - לא! לא לממשלת שמאל קיצוני, ערבים ותומכי טרור. לא לבגידה בבוחרינו ובערכינו. בחרנו בכם, האמנו לכם פעם אחר פעם כשהודעתם - בשעת מלחמה! - שממשלת השינוי ירדה מהפרק".

"אל תגנבו לנו את הקול, ואל תבגדו באמון שלנו בכם. לא נסלח על שימוש בקולות שלנו להקמת ממשלה שתפגע בכל היקר לנו". כך במודעה.

גם בעיתוני הציונות הדתית התפרסמה מודעה הקוראת לבנט ושקד לא ללכת לממשלת השינוי, מטעם מפלגתו של סמוטריץ׳, ובה נכתב: "בזמן שישנם בממ"ד, בנט ושקד תפרו ממשלה עם תומכי טרור".

מנגד למודעות הללו של חלק ממצביעי 'ימינה' ושל 'הציונות הדתית', היום התקיימה הפגנה של ראשי מטות 'ימינה' ופעיליה מתחת לביתה של איילת שקד, שקראו לה, כן ללכת לממשלת השינוי.

"פיקוח נפש לאומי!", נכתב בהזמנה להפגנה. "איילת זהו צו השעה! ראשי מטות ופעילי השטח של 'ימינה' והציונות הדתית, אחרייך! יחד נפעל להקמת ממשלת אחדות, נעצור את הכאוס ונמנע חורבן הבית!".

במקביל, מתקיימת הפגנה נוספת מול ביתה של שקד, בהשתתפות מצביעי ימין, גם ממפלגות אחרות, שוקראים לה לא ללכת לממשלת השינוי.

מפלגת ימינה ממשלת בנט לפיד איילת שקד נפתלי בנט הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד