ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מקרה שני באותו מקום

אחות יהודייה הותקפה בבית החולים: "רוצה להרוג אתכם"

אחות יהודיה העובדת במחלקת יולדות שענדה שרשרש מגן דוד, מספרת כי הותקפה מילולית במעלית על ידי גבר שצעק לעברה: "אני רוצה להרוג את כל האנשים שלכם" | בכוונתה להגיש תלונה במשטרה

אחות יהודייה הותקפה בבית החולים: "רוצה להרוג אתכם"
צילום אילוסטרציה צילום: ארכיון

עובדת בית החולים הממלכתי בלונדון חוותה אירוע טראומתי בתוך מעלית בית החולים, כאשר גבר שנסע יחד עמה סינן לעברה מילים קשות נגד בני עמה היהודיים. המותקפת אומרת כי היא עובדת ארבע שנים במקום ועכשיו היא חוששת לעבוד שם.

הדסה מאיירפילד, בת ה-27, אחות בטיפול נמרץ במחלקת ילודים, עובדת בבית החולים במשך ארבע שנים, ומטפלת בתינוקות שזה עתה נולדו.

ביום שלישי האחרון, כאשר השתמשה כהרגלה באחת ממעליות בית החולים, גבר שנסע יחד עמה והבחין בשרשרת מגן דוד שלה, הוא החל לצעוק לעברה. גבר נוסף שהיה לבוש בגלימה מוסלמית דתית, צחק כשצפה בעימות. כך דווח באתר Jewish Chronicle.

האיש אמר: "אז את לא תומכת בפלסטין חופשית? איך מישהו שמגיע מאנשים שהורגים את כל ילדינו התמימים יכול לקבל עבודה כאן? אני רוצה להרוג את כל האנשים שלכם, אנחנו צריכים להרוג את כל האנשים שלכם".

הדסה סיפרה שהיא חשה "מזועזעת" כשיצאה מהמעלית ודיווחה על התקרית לארגון היהודי של בטחון הקהילות היהודיות CST, האחות שוחחה עם אבטחת בית החולים בעקבות האירוע וגם תגיש תלונה רשמית למשטרה בימים הקרובים.

היא אמרה לאחר האירוע: "אני עובדת שעות על גבי שעות עם תינוקות מכל שכבות האוכלוסייה. כל גזע, כל דת, כל עדה. אני דואגת לכל אחד מהם בכל כך הרבה אהבה ומסירות כדי לתת להם את כל הטיפול שהם צריכים, גם בעבודה אני צריכה לפחד לעמוד על דתי ואמונותיי?".

זה המקרה האנטישמי השני שדווח החודש בבית החולים הממשלתי בלונדון, שחוקר תלונה לגבי אחות מאנשי הצוות שענדה סיכת דגל פלסטין וסימנה למטופלת יהודייה כי היא תרצח אותה.

המטופלת הגיעה לבצע בדיקת דם בבית החולים, כאשר לטענתה הבחינה באחות כשהיא עונדת דגל פלסטין על מקטורנה וכתוב עליו "תפסיקו להרוג את ילדינו".

המטופלת היהודייה טוענת כי ביקשה שאיש צוות אחר ייקח את בדיקת הדם, אך תוך כדי התרחקות מהאחות היא העבירה את אצבעה על גרונה באופן מאיים לעברה של המטופלת.

בית חולים אנטישמיות בלונדון אחות מגן דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד