י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החשש מליברמן באוצר

ליצמן נגד בנט ושקד: "הצלנו לכם מיליארד שקל, אל תהיו כפויי טובה"

כממשלת השינוי קורמת עור וגידים בניגוד לתחזיות שלו עצמו כבר בליל הבחירות כי נלך לבחירות חמישיות, השר ליצמן מנסה לפחות למזער נזקים ומבקש מבנט ושקד לזכור להם את הטובה שנעשתה להם על ידי החרדים, כאשר הצמד היו בחוץ | החשש: שר האוצר ליברמן שיכה את החרדים שוק על ירך

ליצמן נגד בנט ושקד: "הצלנו לכם מיליארד שקל, אל תהיו כפויי טובה"
יעקב ליצמן נואם במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

החשש העיקרי בסיעות החרדיות, הוא ממינויו הצפוי של אביגדור ליברמן לתפקיד שר האוצר, האיש שהשמיץ את החרדים בלי סוף במערכות הבחירות יהיה זה שישב על השיבר של תקציבי הישיבות ושאר התמלוגים שלהם, כשהאצבע המאשימה מפונית דווקא לצמד נפתלי בנט ואיילת שקד.

ראשי הסיעות החרדיות, השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן מזכירים את העברת התקציב האחרון בשנת 2019, אז נלחמו ראשי הסיעות החרדיות למען תקציב של הציונות הדתית שעמד לקראת קיצוץ ופעלו לצד בנט ושקד בגוש מאוחד מול ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר דאז משה כחלון והצליחו למנוע את הקיצוץ.

השר יעקב ליצמן אומר הערב ל'בחדרי חרדים': "בנט ושקד הם כפויי טובה, אחרי שנלחמנו למענם והצלנו תקציבים שלהם, הם לא מתחשיבים בנו או בציבור החרדים ומאפשרים לאויב מספר אחד שלנו לכהן בעמדת כח עוצמתית של שר האוצר, אני קורא להם אל תהיו כפויי טובה ותמנעו את המינוי של איווט לאוצר".

"איילת", פונה ליצמן דרכינו לחברת הכנסת שקד, "את זוכרת טוב מאוד איך שמרנו עליכם בישיבת התקציב האחרונה מול ראש הממשלה ושר האוצר משה כחלון", ומוסיף לתקוף, "אז איך עכשיו אתם ממנים את איווט ליברמן לתפקיד שר האוצר, שברור לכם שהוא יפגעו בנו חזרה?...".

היחסים בין בנט ושקד לנציגים החרדים ראו עליות ומורדות, עם כניסתם למערכת הפוליטית הם חברו ליאיר לפיד עם 'ברית האחים' הזכורה לשמצה שקיצצה בתקציבי החרדים ופגעה בהם בכל דרך אפשרית בכל התחומים היקרים והחשובים להם.

מאז הח"כים החרדים החרימו את יאיר לפיד, חלקם מחרימים עד היום, אולם הצמד בנט ושקד התקבלו בזרועות פתוחות ושיתפו פעולה במגוון נושאים עד שהם נותרו שוב באופוזיציה בממשלה האחרונה הפריטטית בין נתניהו לבני גנץ.

אביגדור ליברמן יעקב ליצמן נפתלי בנט איילת שקד משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד