י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תוך 48 שעות

נעצר ערבי בחשד להשלכת בקת"בים לבית המשפחה החרדית

עצור ראשון בהשלכת בקבוקי התבערה בלוד: המשטרה עצרה ערבי תושב העיר, שהיה מעורב בהשלכת בקבוקי התבערה לחצר בית בלילה שבין חמישי לשישי | בהחלטת בית המשפט: צו איסור פרסום הוטל על החקירה

נעצר ערבי בחשד להשלכת בקת"בים לבית המשפחה החרדית
המפכ"ל בלוד צילום: דוברות המשטרה

ערבי תושב לוד נעצר הערב (מוצ"ש) על ידי המשטרה, בחשד למעורבות בהשלכת בקבוקי התבערה לעבר בית משפחה חרדית בעיר בסוף השבוע. מדובר בעצור ראשון מבין כמה חשודים שביצעו את המעשה. המשטרה ממשיכה גם בשעות אלו במצוד נרחב אחר החשודים.

האירוע החמור התרחש בלילה שבין חמישי לשישי. סמוך לשעה 12:30, בני הזוג אבי ורבקה כהן, חסידי חב"ד, שמעו קול פיצוץ חזק מכיוון מפרסת ביתם, לאחר שמספר חשודים השליכו בקבוקי תבערה. כשניסו לצאת אל החצר, הם הבחינו באש גדולה שאחזה בתריסים. תושבים מיהרו לכבות את האש ורק בנס לא היו נפגעים.

השלכת בקבוקי התבערה תועדה במצלמות האבטחה - והמשטרה פתחה באופן מייד בחקירה. בני המשפחה סיפרו מאוחר יותר כי שמעו פיצוץ, אך לא חשבו בתחילה שמדובר בקבוקי תבערה. רק כשראו את האש - החלו לחשוד שמדובר באירוע לאומני.

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון הוציא היום צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים בהשלכת בקבוקי לעבר בית המשפחה.

המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, הגיע שעות לאחר האירוע לזירה והעריך בפני בעלי הדירה כי החשודים ייתפסו בתוך זמן קצר. "החקירה אומנם בראשיתה אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים", אמר המפכ"ל.

קציני מחוז מרכז סקרו בפני שבתאי את שארע ועדכנו אותו בדבר החקירה. יחד עם מפקד המחוז, ניצב משה ברקת נפגש המפכ"ל עם בעל הבית ואמר לו: "כל האמצעים שעומדים לרשותינו כעת מופעלים במטרה לאתר את החשודים והחקירה בעיצומה."

בקבוקי תבערה משפחה חרדית העיר לוד אלימות ערבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד