כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מנהיג חדש למגזר

"המבדיל" • סמוטריץ' החל את הקרב על ההנהגה

לאור הדיווחים כי בנט צפוי להכריז בימים הקרובים כי הוא ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, יו"ר 'הציונות הדתית' פתח בקמפיין שנועד לכיבוש הנהגת המגזר הדתי-לאומי: "המבדיל בין ימין לשמאל, בין אחריות להפקרות" | מפלגתו שחררה קמפיין שתוקף את שקד ובנט

"המבדיל" • סמוטריץ' החל את הקרב על ההנהגה
בצלאל סמוטריץ צילום: קמפיין הציונות הדתית

אחרי שקרוב לעשור נפתלי בנט היה זה שהוביל את הסרוגים בפוליטיקה, הערב (מוצ"ש) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ פתח באופן רשמי את הקמפיין, שאמור לסלול לו את הדרך להיות המנהיג הפוליטי החדש של המגזר הדתי-לאומי בישראל.

סמוטריץ׳, שיש שטוענים שבעקבות כוונותיו להוביל את המגזר הדתי-לאומי לא הסכים לשבת בממשלה שתישען על מנסור עבאס, שמאז מערכת הבחירות מרבה לתקוף את בנט ושקד, צייץ ציוץ שבו הוא רומז כי בנט כרת גט כריתות עם הציונות הדתית.

"‏המבדיל: בין קודש לחול, בין אור לחושך, בין ישראל לעמים ובין יום השביעי לששת ימי המעשה", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' והמשיך, "בין ימין לשמאל, בין אמת לשקר, בין ערכים לפוליטיקהו בין דרך לאופורטוניזם".

"המבדיל בין דמוקרטיה לסחטנות, בין אחריות להפקרות, בין נאמנות להפניית עורף, בין טובת המדינה לקריירה, ברוך המבדיל בין קודש לחול", הוסיף.

מוקדם יותר, מפלגתו של סמוטריץ׳ שחררה סרטון שמהווה קמפיין אגרסיבי נגד ראשי 'ימינה'. הסרטון לכל אורכו תוקף את שקד ובנט, ומרמז כמו סמוטריץ׳, על פרידה בין המגזר לבין השני שבדרכם לממשלת השינוי.

"בזמן שתושבי שדרות, עוטף עזה ותל-אביב חטפו רקטות, בזמן שערבים עשו לינץ׳ ביהודים ובזמן שהמדינה בערה", אומר הקריין בסרטון, "בזמן שבנט ושקד הודיעו שממשלה עם תומכי טרור לא הפרק, בנט ושקד שיקרו".

"בנט ושקד המשיכו לקדם ממשלת שמאל עם ערבים תומכי טרור. ההונאה הגדולה. ממשלת ימין צו השעה", סיכם.

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד