כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
נפתח מוקד מיוחד

פריטים רבים מהאסון טרם הושבו: "זיכרון מוחשי ואחרון"

למרות עבודה מאומצת והשבת עשרות תשמישי קדושה שאבדו לבעליהם בליל האסון הגדול במירון, פריטים רבים עדיין ממתינים לבעליהם | הבוקר מפרסמת המשטרה כי נפתח מוקד מיוחד לשם יכולים המאבדים לפנות באשר לחפצים האבודים

פריטים רבים מהאסון טרם הושבו: "זיכרון מוחשי ואחרון"
הפריטים שבידי המשטרה צילום: דוברות המשטרה

בשעות שלאחר האסון בהר מירון, אספה המשטרה חפצים רבים ופריטי לבוש של ההרוגים והנפגעים הרבים. כעת, חודש לאחר האסון, מבקשת המשטרה להשיב את הפריטים הרבים שעד כה איש לא דרש אותם.

בהודעה מיוחדת שהוציאה המשטרה נמסר כי נותרו בידיה עשרות רבות של פריטי לבוש של מי שהיו במקום האסון בליל ההילולא.

במשטרה עדכנו כי לאחר חודש ימים של עבודה מאומצת, הצליחו השוטרים לאתר ולהחזיר עשרות רבות של תשמישי קדושה, טלפונים, תמונות, כרטיסי אשראי, שעונים ופריטים שונים למשפחות ההרוגים. "המפגשים של השוטרים עם בני המשפחות הציף רגשות רבים, ולמשפחות רבות הפריטים הללו מהווים זיכרון מוחשי ואחרון מיקיריהם", נמסר מהמשטרה.

הפריטים שבידי המשטרה\\צילום: דוברות המשטרה

אולם, מציינים במשטרה, למרות המאמץ החקירתי הרב, נותרו בידי המשטרה עשרות פריטים שונים שלא מזוהים. לשוטרים העוסקים במלאכה ברור כי ישנם פריטים החשובים ביותר למשפחות השונות.

מבדיקה של הפריטים שמצאו בזירת האסון עולה כי ישנן עשרות מגבעות מסוגים שונים, זוגות נעליים, עשרות זוגות משקפיים במצבים שונים ופריטי לבוש. בימים אלו נעשה מאמץ רב להשיב את כלל הפריטים למשפחות ולשם כך פתחה המשטרה מוקד מיוחד לפניות הציבור שמספרו: 08-9545345. המוקד נפתח ביחידה הכלכלית בלהב 433. הוא פועל בימים א-ה בין השעות 9:00-15:00.

מהמשטרה נמסר: "הציבור נקרא להתקשר ולמסור למוקד על הפריטים השונים אותם הוא מחפש על מנת שהחוקרים יצליחו לזהות אותם ולהחזירם". במשטרה מדגישים כי קיימת חשיבות גדולה להתקשר מהר ככל הניתן מאחר וחלקם של הפריטים במצב מורכב.

משטרת ישראל אבדות אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד