א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"ימני אתה לא"

שיקלי וסער התעמתו פומבית: "להזכיר לך את האסמס?"

לאחר שפורסם כי נתניהו הציע לבנט וסער רוטציה משולשת, האחרון דחה את ההצעה בציוץ בטוויטר - ומיד חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שהודיע בעבר כי לא יצטרף לממשלת השינוי, תקף את סער: ‏"עצוב שהיריבות האישית והאגו שלך גוברים על כל שיקול אחר" | יו"ר 'תקווה חדשה' לא נותר חייב וחשף התכתבות בין השנים | שיקלי תקף בחזרה

שיקלי וסער התעמתו פומבית: "להזכיר לך את האסמס?"
עמיחי שיקלי//גדעון סער צילום: פלאש90

המתח סביב הקמת ממשלת הימין עולה לקראת ההצהרה הצפויה של בנט, והיום (ראשון) יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער התעמת עם חבר כנסת מסיעתו של בנט, שהודיע כי לא יתמוך בממשלת השינוי.

תחילה, יו"ר 'תקווה חדשה' הגיב להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפיה האחרון, סער ובנט יקיימו רוטציה משולשת, כדי לאפשר את הקמת קואליציית הימין.

"‏עמדתנו ומחויבותנו הייתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו", צייץ סער לאחר שעות בודדות שבהן דווח כי התלבט אל מול ההצעה המפתה. סער כתב: "בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

לאחר מכן, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שהודיע כי יצביע נגד ממשלת השינוי, הגיב לסער וכתב: ‏"‎איזה חזון פורץ דרך, עצוב שהיריבות האישית והאגו שלך גוברים על כל שיקול אחר, איש ימין אתה לא".

"‏‎מעניין", הגיב סער לשיקלי וחשף, "היה לך קו אחר לגמרי כשסימסת לי נרגשות בערב הקמת תקווה חדשה בעקבות דברי החד-משמעיים שהבהירו מדוע צו השעה הוא החלפת השלטון. למקרה שזה לא שמור אצלך וככל שתרצה לרענן את זיכרונך - אנא עדכן".

הח"כ מ'ימינה' מיהר שוב להגיב: "‏‎זוכר היטב, חזק ואמץ כתבתי לך, חשבתי שנכון שתקום מפלגת ימין נוספת כדי לחזק את הגוש. אז לא היה לי מושג שהחד נס הז'בוטינסקאי יומר בדגל שחור מבית היוצר של 'קריים מיניסטר', מהנקודה הזו איבדתי אותך לצערי".

גדעון סער עמיחי שיקלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד