ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הצהרה בשעה 20:00

בנט הודיע לחברי ימינה: "פניי לממשלה עם לפיד"; הסיעה מגבה

לפני זמן קצר תמה ישיבת הסיעה המיוחדת של חברי ימינה ברעננה בה הציג בנט בפני חברי מפלגתו את השתלשלות הימים האחרונים והבהיר כי פניו לממשלה עם לפיד | ח"כ שיקלי נעדר מהישיבה | בנט: "‏לי היה יותר נוח פי אלף ללכת לאזור המוכר והידוע, אבל זה פשוט לחטוא למדינה"

בנט הודיע לחברי ימינה: "פניי לממשלה עם לפיד"; הסיעה מגבה
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בתום ישיבת סיעה קצרה במיוחד, בסיעת ימינה מבהירים כי הסיעה כולה עומדת מאחורי המהלכים של נפתלי בנט בדרך להקמת ממשלה, אך הם עדיין מסרבים להצהיר רשמית האם יסכימו לממשלת שינוי.

נציגי הסיעה, מלבד עמיחי שיקלי שהודיע על פרישה מימינה, התכנסו לישיבת סיעה ברעננה, כדי להתעדכן במהלכים האחרונים של נפתלי בנט בדרך להקמת ממשלת שינוי לקראת ההכרזה על הקמת הממשלה.

בתום הישיבה נמסר ממפלגת ימינה כי במהלך הישיבה הקצרה יו"ר התנועה, נפתלי בנט, הציג בפני חברי הכנסת את השתלשלות אירועי הימים האחרונים ואת מאמציו להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בישראל.

"הסיעה מגבה פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות חמישיות", נמסר. הערב צפוי בנט לזמן הצהרה לתקשורת בתקווה שיודיע על המשך דרכו לימים הקרובים.

על פי דיווחים מתוך הישיבה, במהלך כינוס הסיעה הודיע נפתלי בנט לחברי ימינה כי פניו לממשלה עם לפיד.

‏בנט אמר בסיעה בית היתר: "‏לי היה יותר נוח פי אלף ללכת לאזור המוכר והידוע, אבל זה פשוט לחטוא למדינה. זה אומר בחירות חמישיות ושישיות. זו כבר מערכת בחירות רביעית שביבי לא מצליח להקים ממשלת ימין. ‏כמה פעמים צריך לחבוט במדינה כדי להבין שאין ממשלת ימין. אין לו ממשלה. זו העובדה".

נפתלי בנט מפלגת ימינה יאיר לפיד עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד