כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חזרת ברית האחים

השר דרעי לנפתלי בנט: "טעות בלתי נסלחת"

יו"ר ש"ס שעד כה די שמר על שתיקה והותיר את הזירה לראש הממשלה מצטרף למאמצים האחרונים בניסיון להניע את בנט מחזרה לברית האחים בפעם השנייה, שתמיט אסון כלכלי ורוחני על המגזר החרדי | במקביל הוא פועל יחד עם סמוטריץ' להביא את גדעון סער

השר דרעי לנפתלי בנט: "טעות בלתי נסלחת"
בנט ודרעי במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בפעם השנייה מחזיר הערב (ראשון) נפתלי בנט באופן סופי את ברית האחים המוכרת מ-2013, שפגעה רבות בציבור החרדי, כשבמפלגות החרדיות מנסים לשכנע את בנט לחזור בו מהחזרת הברית בפעם השנייה.

"נפתלי", פנה הערב יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ליו"ר ימינה נפתלי בנט בטוויטר, "אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה היתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת".‏

קריאתו של דרעי מגיעה בהמשך לדברים שאמר אמש השר יעקב ליצמן ל'בחדרי חרדים' כי, "בנט ושקד הם כפויי טובה, אחרי שנלחמנו למענם והצלנו תקציבים שלהם, הם לא מתחשיבים בנו או בציבור החרדים ומאפשרים לאויב מספר אחד שלנו לכהן בעמדת כח עוצמתית של שר האוצר, אני קורא להם אל תהיו כפויי טובה ותמנעו את המינוי של איווט לאוצר".

בתוך כך, הערב דווח כי השר אריה דרעי פועל לצד חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ להקים ממשלת ימין לצד נפתלי בנט, דרעי עדכן: "שוחחתי בימים האחרונים עם גדעון סער ואני יודע שהוא מעדיף הקמת ממשלת ימין עם מועמד שאינו נתניהו בראשות הממשלה".

דרעי גלגל את האחריות לפתחו של בנט, שאמר כי הוא המוקש להקמת ממשלת ימין, "כל עוד אתה מסרב להתחייב לממשלת ימין אתה חוסם את האפשרות שתקווה חדשה יצטרפו להקמת ממשלת ימין", כתב השר דרעי.

ממשלת בנט לפיד נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד