כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מנצל את הודעת בנט

כובש את המגזר: סמוטריץ' הכריז על מפקד • צפו

דקות לאחר הכרזתו של בנט כי פניו אל עבר ממשלת השינוי, יו"ר 'הציונות הדתית' הכריז כי מפלגתו יוצאת למפקד, שבמסגרתו הפעילים ינסו לשכנע אנשים במגזר להתפקד לשורות המפלגה: "נרחיב ונחבר מעגלים, ונפיח רוח גדולה" | בנוסף תקף את בנט: "הפניית עורף מצד אנשים מאיתנו, כביכול, למחנה הלאומי" • צפו

כובש את המגזר: סמוטריץ' הכריז על מפקד • צפו
בצלאל סמוטריץ' צילום: נתן וייל

לאחר שדחו את הכנס מרכז המפלגה פעמיים, הערב (ראשון) 'הציונות הדתית' קיימה כנס של כל המתפקדים הראשיים, ובמסגרתו יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ׳ הכריז על מפקד רחב.

במסגרת המפקד שיקח 30 יום, הפעילים והמפלגה יגייסו עוד אנשים שיתפקדו למפלגה כדי שיקחו חלק מפעילותה, ולאחר מכן יתקיימו בחירות פריימריז, אשר תבחר את הנציגים שיתמודדו בבחירות הבאות.

"אנחנו כאן היום, במה שנראה כנקודת שפל היסטורית שבה הולכת חלילה לקום ממשלת שמאל נוראה ואיומה", פתח סמוטריץ׳ בנאום והמשיך, "תוך הפניית עורף מצד אנשים מאיתנו, כביכול, למחנה הלאומי, לערכי הימין ולציונות הדתית".

הוא המשיך: "הציונות הדתית חיה וקיימת! נאמנת לערכיה, לדרכה, ולשליחותה. לעומת הציניות הפוליטית שמתגלה עכשיו בהפניית העורף של חלק ממנהיגיה - הציונות הדתית היתה ונשארה תנועה חיה ותוססת, נחושה, מאמינה ואידיאליסטית".

"אם חלילה תקום אכן ממשלת האנדרוגינוס הבלתי אפשרית, היא לא תחזיק מעמד. רגע אחרי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה מימין יממשו את מאווי השמאל להפיל את נתניהו ואת הימין, השמאל יתהפך עליהם ויזרוק אותם", הוסיף.

"נישא בגאון את בשורת הציונות הדתית וערכיה, נרחיב ונחבר עוד ועוד מעגלים אל תורת ארץ ישראל הגואלת, נפיח רוח גדולה ובעזרת השם היא תנצח", סיכם.

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד