י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עד 3 בבוקר

צוותי המו"מ בבליץ שיחות • לפיד ינסה להודיע היום: "עלה בידי!"

הצהרתו של בנט אמש בדבר ממשלת השינוי הביאה את צוותי המו"מ לפגישה צפופה עד השעות הקטנות של הלילה | הבוקר התחדשו השיחות כמו גם בין יש עתיד לתקווה חדשה וכחל"ב | ההערכה היא כי המחלוקות אינן משמעותיות וכי רק נותר לסגור קצוות עד להכרזה 'עלה בידי'

צוותי המו"מ בבליץ שיחות • לפיד ינסה להודיע היום: "עלה בידי!"
בנט ולפיד צילום: Miriam Alster/FLASH90

מיד בתום הודעתו אמש של נפתלי בנט כי הוא פותח בשיחות להקמת ממשלת שינוי, החלו צוותי המו"מ בסדרת פגישות, זאת אחרי שהמפלגות שטרם חתמו על הסכמים - תקווה חדשה, כחול לבן וימינה, נועדו אמש ויפגשו שוב היום.

הבוקר נמסר מטעמם כי עד השעות הקטנות של הלילה ישבו יחד הצוותים של יש עתיד, ימינה, תקווה חדשה וכחול לבן. בנוסף ישב גם צוות של פורר יחד עם הצוות המקצועי של האוצר על נושאים תקציביים.

"השיחות בשלב מתקדם של המו"מ", נמסר. בסביבות השעה 3 לפנות בוקר הלכו הצוותים לנוח קצת והשיחות התחדשו שוב הבוקר. זאת מתוך מטרה להגיע עוד היום לגיבוש כל ההסכמים ולהודיע לנשיא מוקדם מהצפוי כי עליו בידיהם להרכיב ממשלה.

עדיין יש כמה נושאים השנויים במחלוקת, כמו ההתעקשות של כחול לבן להחזיק בתיק החקלאות, כך גם בימינה מבקשים לקבל את תיק התפוצות שהועבר לידי מפלגת העבודה, וכן את תיק הנגב והגליל שנמצא בידי ישראל ביתנו.

יאיר לפיד נפתלי בנט משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד