י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האיש החזק בלבנון

חלוקת "קמחא דדאחייה": המיזם לרפואת נסראללה • צפו בתיעוד

מנהיג ארגון חיזבאללה חסן נסראללה נשא בשבוע שעבר נאום שהדאיג את תומכיו | שיעולים ונשימות כבדות מהן סבל העלו חששות בנוגע למצבו הבריאותי | ברובע הדאחייה החליטו 'לפעול' לרפואתו וחילקו מים ולחם בחינם לתושבים העניים במקום | צפו

חלוקת "קמחא דדאחייה": המיזם לרפואת נסראללה • צפו בתיעוד
נסראללה נואם צילום: ללא קרדיט

כלי תקשורת לבנוני פרסם אתמול תיעוד של חלוקת מים ולחם בחינם בפרבר הדרומי של ביירות, הדאחיה, המעוז של חיזבאללה, "למען החלמתו של נסראללה".

לפי אותו גורם בחיזבאללה ששוחח עם העיתון 'א-נהאר' מדובר ביוזמה שהתגבשה אחרי נאומו האחרון המדאיג של נסראללה בשבוע שעבר. כשהמטרה היא לחלק מים ולחם לתושבים העניים בתקווה להחלמת המזכ"ל, כך דווח רועי קייס ב'כאן 11'.

במקביל, גורם בארגון חיזבאללה הלבנוני הבהיר ביממה האחרונה בשיחה עם העיתון הלבנוני 'א-נהאר' כי מצבו הרפואי של מנהיג הארגון, חסן נסראללה, טוב והשמועות על הידרדרות במצבו הרפואי אינן נכונות.

כזכור, ב-27 למאי, סגנו של מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר כי מצבו הבריאותי של מנהיג הארגון, חסן נסראללה, טוב. לדבריו, הייתה לו בעיה רפואית, והוא נזקק ליומיים עד שלושה ימי החלמה. אך מעריציו חיכו לנאומו ב-25 במאי. "אי הופעתו הייתה מעלה תהיות שאינן במקומן והיה עדיף שהוא יופיע למרות שלא החלים לגמרי על מנת שיהיה לצד מעריציו שמצפים לנאומיו בתקופה החשובה והרגישה הזאת". נסראללה במצב טוב השבח לאל". הוא אמר את הדברים לאתר החדשות הלבנוני אל-עהד המזוהה עם הארגון. וזו הייתה התייחסות ראשונה של בכיר בארגון אחרי הנאום המדובר.

כפי שפורסם, לאחר נאומו של נסראללה בשבוע שעבר, הצופים ראו כי נסראללה נראה חיוור וחולה, הוא השתעל כמה פעמים במהלך נאומו, ברשתות החברתיות טענו כי נסראללה חולה בקורונה, אך כעת טוענים בחיזבאללה, כאמור, כי "מצבו של נסראללה טוב והשמועות לגביו לא נכונות"
.

חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד