י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מפעולות הכיבוי

נגרם נזק רב: מפעל הדלקים עלה בלהבות

אחרי שעות ארוכות של עבודה מאומצת, הצליחו צוותי הכבאות ממחוז יו"ש להשתלט על השריפה שפרצה במפעל למחזור דלקים בדרום הר חברון | חוקרי שריפות הוזעקו למקום | תיעוד: כך נראו פעולות הכיבוי 

נגרם נזק רב: מפעל הדלקים עלה בלהבות
כוחות הכיבוי במפעל צילום: כבאות והצלה יו"ש

כוחות הכיבוי פועלים מאז שעות הלילה המאוחרות בשריפה שפרצה במפעל למחזור דלקים בדרום הר חברון. לוחמי אש ומתנדבים מהתחנה האזורית יהודה בסיוע מחוזות נוספים הצליחו בשעה האחרונה להשתלט על האש ובמצעים במקום פעולות כיבוי אחרונות. למקום נגרם נזק של מיליוני שקלים.

למקום הגיעו חוקרי שריפות, אשר את נסיבות פרוץ השריפה. ראש המועצה האזורית דרום הר חברון, יוחאי דמרי, שנכח בהערכת המצב, הודה ללוחמי האש על הפעילות המאומצת והנחושה במהלך הלילה והביע בפניהם את הערכתו.

רס"ר אבי דסטה, מפקד הצוות הראשון שהגיע למקום מסר: "עוד בדרכנו לאירוע זיהינו עננת עשן ממרחק של כחמישה קילומטרים וזאת למרות החשיכה. כשהתקרבנו עוד יותר זיהינו להבות ענק בגובה עשרות מטרים מכיוון המפעל".

"עת הגענו למקום", הוסיף דסטה, "חברנו עם מנהלי המפעל על מנת לקבל מהם תמונת מצב והאם ישנם לכודים במקום. יחד עם זאת פעלנו לבידוד השריפה ממפעלים נוספים הנמצאים בסביבה"

מכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר כי בשעה 00:30 לערך התקבל דיווח במוקד על שריפה במפעל מחזור הדלקים. "למקום הוזנקו צוותים רבים מתחנה אזורית יהודה, מחוז יו"ש וכן סיוע חוצה מחוזות מדרום, ירושלים, מרכז ודן. במקום נפתח חפ"ק יחד עם כוחות חבירים: משטרת ישראל, מועצה אזורית דרום הר חברון, הגנת הסביבה, וצה"ל", נמסר.

 

כיבוי שריפה מפעל דרום הר חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד