א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מכבש לחצים

קארה מאיים על הח"כ המורד: "שיתפטר"

לאחר שבנט הכריז כי הוא ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' טוען כי חה"כ עמיחי שיקלי, חברו למפלגה שהתנגד לקואליציה שאותה בנט רוקם, צריך להתפטר: "אם הוא לא מתכוון ללכת עם המפלגה" | בנוסף תקף את שיקלי: "תפקידה של מנהיגות היא לא להתעסק בתוך מערכת ריצוי"

קארה מאיים על הח"כ המורד: "שיתפטר"
אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ברקע הלחץ הכבד המוטל על כל חברי המפלגה, לבל יכנסו לממשלת השינוי, היום (שני) חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה', טען כי חברו למפלגה עמיחי שיקלי שהביע התנגדות למהלך היו"ר לחבור לשמאל, צריך להתפטר.

"אני מצפה מח"כ שיקלי להתעשת, להצביע בעד. ואם לא - אז כן, אני חושב שהוא צריך להתפטר", טען ב'ynet' והמשיך, "אחד הסיכומים שלנו, שבועיים לפני הדבר הזה, הוא שלכל מהלך שאנחנו לא הולכים - אם אחד מחברי הסיעה, גם אם הוא לא מסכים, יכול להתבטא נגד ולהתפטר".

בנוסף אמר: "אני חושב שח"כ עמיחי שיקלי יתעשת בימים הקרובים ויבין שהדבר שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון לטובת מדינת ישראל. אף אחד לא ילמד אותי על אהבת הארץ, ועל מה שאנחנו למדנו בבית - שאחדות ישראל היא הדבר הראשון והמרכיב הראשון".

"אני חושב שהופעל עליו לחץ מאוד כבד, כמו שהופעל על כולנו, ואני חושב שזה עניין של חוסר ניסיון ואולי גם עניין של לנסות לרצות אנשים בכל מיני מקומות. תפקידה של מנהיגות היא לא להתעסק בתוך מערכת ריצוי", תקף.

לאחר מכן הפתיע: "אני מעדיף שתקום כאן ממשלת ימין, אמרתי את זה בכל הפעמים, אבל הממשלה שהולכת לקום היא לא הרע במיעוטו. היא דווקא מסתמנת כמשהו טוב, עם הרבה מאוד רצונות טובים".

"אני רוצה להפתיע אתכם - בטלפון שלי יש המון הודעות תמיכה וגם בטלפונים של הח"כים, ויש גם המון הודעות מן הצד השני שהן הודעות לא פשוטות. אנחנו מבינים את החששות של האנשים, אבל נעשה, ונצטרך לעשות, הרבה דברים טובים", סיכם.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד