א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"סכנה קיומית לעולם התורה"

רגע לפני: ליצמן קורא למנוע את מינוי ליברמן למשרד האוצר

לקראת ממשלת השינוי המתהווה כשהאפשרות הנראית לעין ש'ישראל ביתנו' תקבל את תיק האוצר וועדת הכספים, מתריע השר ליצמן בפני אנשי הימין בגוש השינוי שיתעשתו ויעשו פרסה חזרה לימין | "בושה וחרפה, וסכנה קיומית לעולם התורה"

רגע לפני: ליצמן קורא למנוע את מינוי ליברמן למשרד האוצר
ליצמן ובנט כשרים בממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

שר השיכון יעקב ליצמן משגר היום (שני) קריאה פומבית לראשי סיעות הימין בגוש השינוי, נפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין וקורא להם למנוע את כניסתו של אביגדור ליברמן לתפקיד שר האוצר שיסכן את עולם התורה. ליצמן קורא להם להצטרף לממשלת הימין.

"יש רגעים שהמצפון היהודי דורש לעצור", פתח ליצמן, "לתת ללפיד ראשות ממשלה תוך סיכון עתיד ערכי הדת ומסורת ישראל זה חוסר אחריות לאומית", שהוא פונה לבנט, "נפתלי, אתה יודע היטב מי זה יאיר לפיד, את 'ברית האחים' שהייתה לך איתו, כינית בפניי: 'טעות חמורה שלא תחזור לעולם'".

עוד הוסיף ליצמן: "כולכם זוכרים את מה שהוא עולל ליהדות במדינה ולציבור החרדי בפרט. אל תחזרו על הטעות שנית". בנוסף הוא קרא להימנע מלתת לאביגדור ליברמן את תיק האוצר וראשות ועדת הכספים: "לתת לליברמן, גדול מפיצי השנאה נגד הדת והימין, את האוצר ואת ועדת הכספים, זו בושה וחרפה, וסכנה קיומית לעולם התורה".

"זה הזמן לעצור", אמר  ליצמן, וקרא להם, "לחזור אלינו להקמת ממשלת ימין, שתשמור על הצביון היהודי, המסורת, השבת וערכי היסוד של העם היהודי לדורותיו. כאנשי ימין ערכיים, שימו בצד משקעים אישיים לטובת המדינה ועם ישראל. אל תחזרו על הטעות עם לפיד ואיווט".

איילת שקד גדעון סער נפתלי בנט אביגדור ליברמן יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד