י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעלות של מיליונים

"בדרך למיליון יהודים": הונחה אבן פינה לחניון ומסוף הגדול ביו"ש

במעמד עם שרת התחבורה מירי רגב וראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הניח אבן פינה לחניון ומסוף תחבורה ציבורית חדש, בסמוך לצומת רחלים בשומרון: "זה ישדרג את התחבורה הציבורית לכל האזור" | השרה רגב הוסיפה: "אנשים פה צריכים לקבל את מה שמגיע לכל אחד"

"בדרך למיליון יהודים": הונחה אבן פינה לחניון ומסוף הגדול ביו"ש
הנחת אבן הפינה צילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הניח אתמול (ראשון) יחד עם שרת התחבורה מירי רגב וראש עיריית אריאל אלי שבירו, אבן פינה לחניון ומסוף תחבורה ציבורית חדש, בסמוך לצומת רחלים בשומרון, המסוף הגדול ביותר ביהודה ושומרון, בעלות של כ-40 מיליון ש"ח.

העבודות לבניית המסוף החלו בימים האחרונים, המסוף והחניון יכללו 235 חניות לאוטובוסים, מרכז לוגיסטי ומסוף תחבורה ציבורית, אשר צפוי לתגבר ולשדרג את התחבורה הציבורית, ולשרת את כלל תושבי האזור. בניית הפרויקט צפויה להסתיים בעוד כשנה.

יוסי דגן הודה תחילה בטקס הנחת אבן הפינה לשרה רגב: "נמצאת איתנו מירי רגב שהיא שותפה אמיתית בכל דבר גם בתפקידך הקודם כשרת התרבות והספורט עשית מהפכות אדירות בשומרון, וגם כשרת התחבורה נכנסת כרוח סערה והשקעת בשומרון".

דגן הוסיף: "אנחנו זוכים להניח אבן פינה יחד עם חברי היקר אלי שבירו שאנחנו שותפים אמיתיים באמת בכל דבר בכל ענין, מניחים אבן פינה למסוף לחניון המרכזי האזורי בכל אזור השומרון, בנימין ובקעת הירדן שיכיל מתחם ל- 235 חניות לאוטובוסים ואין ספור דברים נוספים".

"פרויקט בסדר גודל אחר מפרויקטים שהיו עד עכשיו בשומרון וזה מעיד על שני דברים אחד על הגדילה המבורכת בשומרון שניים, על שרה שלנו שדוחפת בכל הכוח באמת מכל הלב. זה ישדרג את התחבורה הציבורית לכל האזור, הפרויקט הוא חלק מהדרך למיליון יהודים בשומרון בשלב ראשון", מסר דגן.

"אני נוסעת ועוברת הרבה בשומרון, ביהודה ובבנימין וזה פשוט מדהים, אני רואה שמה שבאמת עושים מהלב קורה", סיפרה השרה רגב והוסיפה, "שמתייחסים ליהודה ושומרון כחלק מארץ ישראל וממדינת ישראל ומעבירם תקציבים כי אנשים פה צריכים לקבל את מה שמגיע לכל אחד בכל מקום בארץ הזאת."

עוד אמרה: "אנחנו רוצים תחבורה בטוחה וזמינה וזה מה שאנחנו עושים בשנה האחרונה, השקעתי פה הרבה מאוד תקציבים ביהודה ושומרון ובעיקר בשומרון, וזה הרבה בזכותך יוסי שאתה מגיע ומבקש ודוחף".

"המסוף הזה שאנחנו שמים לו אבן פינה, שהוא בעצם לא רק חניון לילה אלה גם מרכז לוגיסטי יחד עם מרכז מסחרי, שבעצם מתחבר לכל התנופה שאנחנו מדברים אליה, של אוטובוסים בן עירונים ואוטובוסים עירונים וזה מתחבר לדבר הכי החשוב ביותר - תוכנית האב שאנחנו גיבשנו בתוכנית יהודה ושומרון", הוסיפה.

גם ראש עיריית אריאל אלי שבירו נשא דברים באירוע: "המסוף נבנה כאן, בזכותו של יוסי דגן, ואני מודה לו על כך, זה מפנה שטח גדול בעיר אריאל לטובת המשך התפתחות האוניברסיטה בעיר, האוניברסיטה תמשיך לצמוח, והשינוי הזה הרבה מאד בזכותך השרה, כל מקום את מסייעת מאד".

מירי רגב איילת שקד שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד