י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מרבים שלום בעולם

הרבי מבעלזא בשבע ברכות לנכד הרבי מגור

השתתפותו של הרבי מבעלזא הערב בשמחת השבע ברכות לנכדו של הרבי מגור מעורר עניין גדול בעולם החסידות. מה קדם לפגישה היום באשדוד? ומה אומרים בחצרות גור ובעלזא?. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

הרבי מבעלזא בשבע ברכות לנכד הרבי מגור
הרבי מבעלזא הערב עם הרבי מגור צילום: אנשיל בעק

הערב (שני) הגיע האדמו"ר מבעלזא להשתתף בשמחת השבע ברכות לנכדו של האדמו"ר מגור שנערך באולם החדש של צאנז בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השתתפותו של הרבי מבעלזא הפכה לשיחת היום בחצרות החסידים, זאת בשל העובדה שהרבי מבעלזא בעצמו עורך הערב שבע ברכות לרגל שמחת נישואי נכדו. לפי הדיווחים, מחר יתקיים ביקור גומלין של הרבי מגור בשמחת השבע ברכות האחרון בחצר בעלזא.

מוקדם יותר היום הגיע גבאי הרבי מבעלזא, הרב שמעון וואלף קליין, לפגישה ממושכת עם בני הרבי מגור הרה"צ רבי נחמיה אלתר והרה"צ רבי שלמה צבי אלתר באשדוד.

בחצרות החסידים מעריכים כי הפגישה נועדה להשקיט את האווירה המתוחה בין החצרות בעקבות הויכוחים פוליטיים שהתעוררו בשנה האחרונה בין הסיעה המרכזית לסיעת בעלזא.

גורמים בחצרות גור ובעלזא אומרים לנו הערב כי "הפגישה של גבאי הרבי עם בני האדמו"ר ומאוחר יותר השתתפותו של האדמו"ר מבעלזא בשמחת הרבי מגור, כמו גם השתתפותו הצפויה של הרבי מגור מחר בשמחת בית בעלזא, נועדה להעביר מסר ברור לחסידים שיחסי השלום והאחווה בין בין החצרות הקדושות נמשך ללא שום קשר לחילוקי הדעות הפוליטיים שהתעוררו בשנה האחרונה".

הרבי מבעלזא הרבי מגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד