י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כפויי טובה כלפי ה'"

סמוטריץ' נגד הח"כים החרדים: "אנשים גלותיים"

לאור כוונתם של 'ימינה' ו'תקווה חדשה' להצטרף לממשלת השינוי, יו"ר 'הציונות הדתית' ממשיך לתוקף את נציגי שתי המפלגות. "תיזכרו לדיראון עולם בדפיה השחורים של העם היהודי" | בנוסף תקף את בכירי 'יהדות התורה': "אנשים גלותיים. מבחינתם הם עדיין בגלות"

 סמוטריץ' נגד הח"כים החרדים: "אנשים גלותיים"
סמוטריץ' ואייכלר צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנאבקו על קולות המגזר החרדי, היום (שלישי) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' יוצא במתקפה על 'ימינה' ו'תקווה חדשה', ובין היתר גם על חברי הכנסת משה גפני וישראל אייכלר, בכירי 'יהדות התורה' אותם הוא מכנה "גלותיים".

"עכשיו תראו, על אנשים גלותיים כמו גפני ואייכלר אין לי קושיות", התייחס סמוטריץ' בפוסט בפייסבוק על הסכנה בממשלה שתישען על עבאס, והמשיך, "למרבה הצער הם עדיין לא חיים את מושגי הלאומיות והריבונות של מדינת ישראל כמונו".

הוא תקף בחריפות את גפני ואייכלר: "מבחינתם הם עדיין בגלות ואם לפריץ קוראים איוואן או עבאס זה לא באמת משנה. זה כואב ועצוב וכפויי טובה כלפי ריבונו של עולם", טען.

"אבל אנחנו מכירים את החולשה הזו וברוך השם חלקים הולכים וגדלים בציבור החרדי מבינים את הטעות הזו והעמדות הללו של גפני ואייכלר כבר מזמן לא מייצגות אותם", הוסיף.

לפני כן, תקף את 'ימינה' ו'תקווה חדשה': "הם עושים הרבה דברים רעים. ממש "עבירה גוררת עבירה". הם שוברים שמאלה, גונבים את הבחירות והבוחרים ומפרים את כל הבטחותיהם, הם מפרקים את המחנה הלאומי ומשחיתים את הפוליטיקה".

"אבל כל אלה הם כסף קטן לעומת ההלבנה של אויבים תומכי טרור והפיכתם לשותף שעליו נשענת הממשלה", כתב והוסיף, "הלבנת המפלגות הערביות והפיכתן לשותף לגיטימי בממשלה היא צעד בלתי הפיך, אל חזור, שישנה את המפה הפוליטית בישראל עשרות שנים קדימה".

"המפלגות הערביות יגדלו בצורה דרמטית ויהיו מכאן והלאה לשון מאזניים שתקבע איך ייראה השלטון במדינת ישראל ומה תהיה המדיניות שלה. זה ילווה אותנו חלילה עשרות שנים קדימה", טען.

יו"ר 'הציונות הדתית' התייחס למפלגות הערביות: "הם שוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית, וככזו רוצים לפגוע בה, להחליש אותה ואף לחסל אותה. בנקודת המוצא הזו אין שום הבדל בין הרשימה המשותפת לרע"מ ואפילו למנסור עבאס".

"חברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה מבינים את זה מצוין. הם לא שוגגים. הם מזידים ממש, וזה לא יסולח להם. אתם תיזכרו לדיראון עולם בדפיה השחורים של ההיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל כמי שמכרו את נשמתם ואת ערכיהם", סיכם.

בצלאל סמוטריץ' מפלגת תקווה חדשה מפלגת ימינה ישראל אייכלר משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד