י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר שנה וחצי

לראשונה: ראש הישיבה הסיר את המסכה

שנה וחצי הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקה לא הסיר את המסכה מעל פניו. אתמול לראשונה יצא לחתונה ואף נתן את ידיו לריקוד לאחר שהתייעץ ושמע מהרב פירר שאפשר 

לראשונה: ראש הישיבה הסיר את המסכה
הגר"ד לנדו בחתונה לראשונה ללא מסכה צילום: באדיבות המצלם

מאז ימי תחילת מגפת הקורונה בחודש שבט תש"פ, הקפיד ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו בקפידה יתירה על כל הוראות הזהירות, ואף זכור שעוד תקופה ארוכה אחרי שחזרו להתפלל במניינים, הגר"ד עדיין היה מתפלל בביתו במניין מצומצם סמוך לביתו.

כמו כן הוא מקפיד עד היום על מחיצה בתוך הבית בין החברותות ובין אנשים המגיעים לקבל עצה וברכה. וכמובן הקפדה חזקה על מסיכה, וכזכור בעבר היה ראש הישיבה מכנה את אותם אנשים שזלזלו, רוצחים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש הגיע אחד ממקורביו של הגר"ד לנדו ואמרו לו שהגיע הזמן להוריד את המסכה שגם מבחינת החוק ומשרד הבריאות הוסרו כל ההגבלות.

הגר"ד אמר שצריך לשאול את הרב פירר (הרב אלימלך פירר, יו"ר עזרא למרפא) ולא להסתמך רק על הודעת משרד הבריאות, לאחר שיצרו קשר עם הרב פירר, הוא אמר לראש הישיבה שניתן להוריד את המסכה בלי חשש ואף ללחוץ ידיים לאנשים בלי חשש.

ואכן אתמול, לראשונה לאחר תקופה של שנה וחצי נצפה ראש הישיבה בחתונת אחיינו ואיש סודו הרב יעקב לנדו, מרבני שכונת אחיסמך, שחיתן אמש את בנו, כאשר רה"י לוחץ ידיים ורוקד ללא מסיכה.

צפו בתיעוד 

 

 

הרב דב לנדו מסכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד