י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חודש לפיגוע בצומת תפוח

מבית החולים: בחור הישיבה משחזר את רגעי האימה

אחרי שנפצע קשות בפיגוע בצומת תפוח לפני חודש, ושלאחריו חברו יהודה גאוטה הי"ד מת מפצעיו, בניה פרץ משחזר לראשונה את רגעי הפיגוע: "הייתי ממש מול המחבל, הוא עצר מולי ולפתע התחיל לירות" | אביו סיפר: "הבנתי שמשהו לא טוב קרה, הייתה לי הרגשה לא טובה"

מבית החולים: בחור הישיבה משחזר את רגעי האימה
החיפושים אחר המחבל צילום: דובר צה"ל

בעודו שוכב בבית החולים, תלמיד ישיבת 'איתמר' בניה פרץ, אשר נפצע קשות בפיגוע בצומת תפוח לפני כחודש, ושלאחריו יהודה גואטה הי"ד נרצח מפצעיו, שיחזר היום (שלישי) את רגעי האימה.

יהודה, אשר עדיין כאמור מחלים בבית החולים, נפצע בגבו כאשר היה בדרכו לתפוס טרמפים בצומת, אך לפני שהגיעו לתחנה - מחבל ירה לעברו ולעבר שני חבריו ופצע אותם, יהודה הי"ד לא שרד.

"עמדתי בצומת ופתאום ראיתי שמגיע רכב מאיים", שיחזר בניה, "המחבל עצר מולי – הוא היה גדול כזה. הוא צעק "אללה אכבר" ופשוט התחיל לירות".

"הוא עצר מולי, ראיתי אותו לפני שירה. אני, למזלי, הספקתי להסתובב קצת ובמזל, נראה לי שבמזל, נפלתי. אחרי זה ראיתי גם את חבר שלי על הרצפה", סיפר בניה לראשונה מאז שנפצע.

אביו של בניה סיפר ל'N12': "בניה נסע לעשות ל"ג בעומר בניצן והחליט להישאר שם עם כולם. ביום ראשון בבוקר כבר דיברתי איתו בתשע וחצי – אמרתי לו שיגיד לי את מסלול הנסיעה שלו כי לא רציתי שיעצור טרמפים, הוא ענה שייסע באוטובוסים ויגיע לישיבה לקראת הצהריים".

הוא המשיך וסיפר כי שמע מבזק שבו דווח כי פיגוע בצומת תפוח: "התקשרתי אליו אבל ידעתי שהוא בשעה הזו בישיבה, אז הנחתי שלא יענה לי. אחרי כחצי שעה התקשרתי והרגשתי שמנתקים אותי. הבנתי שמשהו לא טוב קרה, הייתה לי הרגשה לא טובה".

"אחרי עשר דקות התקשרו אליי מהישיבה וסיפרו לי שבניה נפגע בפיגוע ושמפנים אותו לבית החולים בילינסון. הדרך לבית החולים כאילו לא נגמרה, רצו מחשבות – אתה לא יודע איך ואיפה הוא נפגע ומה רמת הפגיעה?", הוסיף.

צומת תפוח תלמיד ישיבה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד