י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לעולם לא עוד?

ביה"ס הציג פרויקט של תלמיד שהציג עצמו כהיטלר

עפ"י הדיווח בכלי תקשורת בניו ג'רזי, התלמידים התבקשו על ידי המורה לכתוב מאמר בגוף ראשון ובו הם מציגים את עצמם כדמות מפורסמת ומספרים על 'ההתפתחות האישית' שלהם כאותה דמות

ביה"ס הציג פרויקט של תלמיד שהציג עצמו כהיטלר
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ארגונים יהודים בניו ג'רזי תקפו הנהלת בית ספר מקומי בעיר טנפאלי לאחר שהציג פרויקט של תלמיד בכתה ה' שהציג את עצמו כצורר היהודים היטלר ימ"ש. התלמיד כתב "אמונתי באנטישמיות גרמה לי להרוג יותר מ-6 מיליון יהודים".

עפ"י הדיווח בכלי תקשורת בניו ג'רזי, התלמידים התבקשו על ידי המורה לכתוב מאמר בגוף ראשון ובו הם מציגים את עצמם כדמות מפורסמת ומספרים על 'ההתפתחות האישית' שלהם כאותה דמות.

תלמיד כיתה ה' בבית ספר בניו ג'רזי בחר לקחת את פרויקט 'ההתפתחות האישית' שהטיל עליו המורה לכיוון מזעזע במיוחד, והפך את עצמו לצורר הנאצי היטלר ימ"ש. הוא אף נשא את הנאום אותו כתב מראש ובו פירט על 'ההישגים' שלו כצורר הנאצי. לאחר מכן הוצג דף הנייר עליו נכתב המאמר במסדרונות בית הספר, כך שתלמידים נוספים יכלו לקרוא את הטקסט המזעזע.

"ההישג הגדול ביותר שלי היה איחוד מאסה גדולה של אזרחים גרמנים ואוסטרים מאחוריי. הייתי די נהדר לא? הייתי מאוד פופולרי ואנשים רבים עקבו אחרי עד יום מותי. אמונתי באנטישמיות גרמה לי להרוג יותר מ-6 מיליון יהודים", כתב התלמיד במאמר תחת הכותרת 'הישגים'. המאמר המזעזע שלו היה תלוי על קירות בית הספר במשך שבועיים לפחות.

"כיצד זה מתאפשר באחת הערים 'הישראליות' ביותר במדינה? אני נגעל", אמר אחד התושבים המקומיים לתקשורת המקומית, תושב נוסף הוסיף "זהו אחד הדברים הנוראיים ביותר אותם ראיתי". המפקחת על החינוך בטנפאלי אמרה כי "המטלה הוצאה מהקשרה" וכי התלמיד לא התכוון לבצע מטלה אנטישמית או משפילה את היהודים.

אדולף היטלר נאצים ניו ג'רזי בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד