כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ברקע משיכת החתימה

הרב של אורבך: "הוא צריך להתנגד"

אחרי שמשך את חתימתו במסמך הדרישה להחלפת יו"ר הכנסת, שנחתם יחד עם כל גוש השינוי, הרב יוסף שנה, רבו של אורבך, קורא לו להתנגד לקואליציית בנט-לפיד: ‏"רוב הבוחרים של ימינה, בחרו בצד שלו - לא לממשלת שמאל" | אך יחד עם זאת אמר: "ניר שומע את דעותיי והוא יחליט לבד"

הרב של אורבך: "הוא צריך להתנגד"
ניר אורבך צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בעוד הוא שוקל את המשך צעדיו, היום (חמישי) חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' סופג גם לחץ מסביבתו הקרובה ביותר, הקוראת לו להתנגד לממשלת השינוי.

הבוקר, הרב יוסף שנה רבו של אורבך וחברו הטוב, קרא לו להצביע נגד ממשלת השינוי, אץ יחד עם זאת ציין כי בציונות הדתית שומעים לרבנים, אך מחליטים לבד בסופו של דבר.

‏"אסור לניר להתפטר", אמר הרב שנה בראיון ל'103fm' והוסיף, "אני בחרתי בניר וכמוני רוב הבוחרים של ימינה, בחרו בצד של ניר - לא לממשלת שמאל… הוא צריך להצביע נגד הממשלה ולעזור לשקד להתעשת".

"בציונות הדתית הרבנים הם אנשים ששומעים אותם ולא שומעים בקולם. ניר שומע אותי ושומע את דעותיי והוא יחליט לבד. ההחלטה היא שלו, ויש לו עוצמות אדירות", הבהיר.

הרב המשיך: "יהודי שמתייעץ עם רב יכול להשתמש בתובנות שלו, אין החלטה של שחור ולבן. הייתה תמה בלשכת רה"מ שניר הוא עסקן קטן והוא בעל חוב לבנט, ואני טוען אחרת שבנט בעל חוב לניר. מי שגידל את בנט זה ניר".

"הוא הסתובב עם בנט אצל כל גדולי הרבנים הוא פתח את הדלת עבורו לרבנים בציונות הדתית", טען.

ניר אורבך נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד