ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נחשפו פרטים חדשים

הפרשה המסתורית בצה"ל: "הקצין לא הואשם בריגול"

בית הדין הצבאי לערעורים התיר הערב לפרסם פרטים חדשים, אודות הפרשה המסורתית שמעוררת סערה בצה"ל | בניגוד לשמועות, הקצין שנמצא במצב קשה בכלא ונפטר לאחר מכן, לא הואשם בריגול ולא היה בקשר עם סוכן זר

הפרשה המסתורית בצה"ל: "הקצין לא הואשם בריגול"
תרגיל צבאי מבצע רוחות השמים צילום: דובר צה"ל

הרוחות בצה"ל סוערות בימים האחרונים לאור פרשייה חריגה שבסיומה מת בכלא קצין צה"ל באופן מסתורי. מרבית הפרטים על הפרשה נאסרים בפרסום, אך הערב (חמישי) התירה הצנזורה לפרסם מידע נוסף על הפרשה. בצה"ל דחו את השמועות על כך שהקצין הואשם בריגול והבהירו כי גם לא מדובר בעבירה של בגידה, והוא לא היה במגע עם סוכן זר או הופעל על ידו.

אתמול פורסם כי הקצין, ששירת באמ"ן, נקבר בקבר אזרחי ולא בחלקת צה"ל. בצבא טענו כי הסיבה לכך היא שהקצין שוחרר משירות במהלך שהותו בכלא. הפרטים החדשים שהכחישו את הטענות הותרו לפרסום לבקשת בני משפחתו של הקצין.

מדובר בפרשה שפרטים ראשוניים עליה פורסמו לפני כמה ימים, לאחר שבית הדין שבית הדין הצבאי לערעורים נעתר לבקשת כלי התקשורת. יחד עם זאת, צו איסור פרסום הוטל באופן גורף על הסיבות שבגינן נעצר החשוד.

בני משפחתו של הקצין סיפרו לאחרונה על אדם מסור וערכי. בני המשפחה מסרו באמצעות עורך דינם בני קוזניץ: "הוריו ומשפחתו של המנוח אבלים על מותו של בנם, קצין צעיר ומבטיח מאגף המודיעין. בטרם יגיבו לגופו של עניין המשפחה ממתינה ומצפה למיצוי מהיר של חקירת המוות בידי היחידה לחקירות פנים".

קצין צה''ל ריגול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד