י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"חיזרו הביתה"

צפו: מאות בהפגנות מול בתיהם של חברי 'ימינה'

פחות מיממה לאחר שלפיד הודיע כי הצליח להרכיב ממשלה, מאות הגיעו מחוץ לביתה של בכירת 'ימינה' איילת שקד, וקראו לה לחזור לימין: "בואי הביתה. הבית עדיין אוהב" | גם מול ביתו של ח"כ ניר אורבך התקיימה הפגנה: "תגיד לנפתלי ואיילת 'הלכתי איתכם בדרך - ימינה ולא שמאלה'"

צפו: מאות בהפגנות מול בתיהם של חברי 'ימינה'
הפגנה מחוץ לביתה של שקד צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לאחר שיאיר לפיד ונפתלי בנט הודיעו לנשיא המדינה כי עלה בידם להרכיב ממשלה, הערב (חמישי) התקיימו הפגנות מחוץ לבתיהם של איילת שקד וניר אורבך, חברי 'ימינה', במטרה לשכנע אותם לחזור לימין ולהתנגד לממשלת השינוי.

מול ביתה של שקד התקיימה הפגנה, בה השתתפו מאות, שקראו לה לא להיגרר אחרי בנט, ולמנוע את הקמת קואליציית השמאל. ההפגנה, שהוגדרה כ'מחאה כתומה', התקיימה בדחיפת מפלגת 'הציונות הדתית' ובהשתתפות היו"ר ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ'.

המפגינים החזיקו שלטים, בהם נכתב: "איילת אל תתנתקי מהימין. תחזרי הביתה". בין המפגינים שהגיעו היו חברי כנסת, רבנים והורים שכולים.

בנוסף, התקיימה מחאה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך, שבה המפגינים קראו לו להמשיך להתנגד לממשלת השינוי, לאחר שדווח כי הוא שוקל לעשות זאת.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר את ראשי סיעות הימין להתייעצות, ברקע הודעת מחנה השינוי אמש כי עלה בידם להרכיב ממשלה והם פועלים להשביעה בימים הקרובים.

במהלך ההתייעצות שהשתתפו בה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, חבר הכנסת יעקב ליצמן, סגן השר אורי מקלב, יו"ר הכנסת יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר וראשי מועצת יש"ע, הוחלט על שורת צעדים.

תחילה התבקשו חברי הכנסת החרדים להפעיל לחץ על ניר אורבך באמצעות קריאות פומביות, והפעלת לחץ מטעם רבנים ואנשים משפיעים במגזר כדי להביא לכך שחה"כ אורבך יישאר בכנסת ולא יתפטר לפי דרישת בנט ויצביע נגד הקמת הממשלה.

הפגנת מחאה הפגנת פעילי ימין מפלגת ימינה איילת שקד ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד