י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יחשפו את ההסכמים?

יש עתיד וימינה דורשים מלוין: לכנס את הכנסת לאלתר ולהשביע הממשלה

ראשי מפלגות גוש השינוי לא מתמהמהים ופנו בשעה האחרונה בדרישה אל יו"ר הכנסת יריב לוין לכנס לאלתר את החברים ולהשביע את הממשלה אותה עלה בידיהם להרכיב בתום ימים ארוכים ומו"מ מפרך | מוקדם יותר פנה יו"ר הכנסת אל לפיד ובנט בתואנה על כך שההסכמים מוסתרים

יש עתיד וימינה דורשים מלוין: לכנס את הכנסת לאלתר ולהשביע הממשלה
לפיד ובנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראשי ממשלת השינוי, סיעת יש עתיד וימינה דורשים מיושב ראש הכנסת יריב לוין להודיע לכנסת בהקדם על כך שעלה בידם של חברי הכנסת לפיד ובנט להקים ממשלה, ולכנס את המליאה במידי כדי להשביע את הממשלה שהרכיבו.

מוקדם יותר פנה יו"ר הכנסת אל יאיר לפיד ונפתלי בנט ודרש מהם להניח את ההסכמים הקואליציונים שיחשפו לציבור, "אין לקבל מצב בו ההסכמים הקואליציוניים מוסתרים מעיני חברי הכנסת ומעיני הציבור", אמר לוין.

לדברי יושב ראש הכנסת לוין "אי הגשת ההסכמים וההימנעות מפרסום כל ההסדרים הנלווים להם מעוררים יותר מחשש, שהסתרתם נעשית במכוון כדי למנוע את התגובה הציבורית ואת תגובת חברי הכנסת כאשר פרטיהם ייחשפו".

ביש עתיד וימינה השיבו ללוין: "ההסכמים הקואליציוניים וקווי היסוד של הממשלה יפורסמו כמובן באופן שקוף וברור לציבור לאחר חתימתם - מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות מתפקדת שתחלץ את אותנו מהכאוס".

נפתלי בנט יריב לוין יאיר לפיד השבעת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד