י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דרמה בעיר החרדית

פרסום ראשון: "הפעוטה שנחטפה" התבררה כבת הפועל

בעקבות דיווח על חשד לחטיפת פעוטה במרכז בני ברק, הוקפצו כוחות גדולים של משטרה בניסיון לאתר רכב ובו פועלים ערבים - שלפי טענת התושבים, עלתה עליו הפעוטה באופן מחשיד | אחרי הפעלת אמצעים מודיעיניים, איתרה המשטרה את הרכב. כיצד הסתיים האירוע? הסיפור המלא

פרסום ראשון: "הפעוטה שנחטפה" התבררה כבת הפועל
אילוסטרציה צילום: unsplash

במשך שעה ארוכה, עלה רף המתח בתחנת המשטרה בבני ברק לשיאים - בעקבות דיווח על חשד לחטיפה של פעוטה במרכז העיר החרדית. רק לאחר כשעה מורטת עצבים, הוכרז על חזרה לשגרה. גורמים במשטרה שיבחו את פעילות אנשי תחנת המשטרה בעיר. הסיפור המלא מתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האירוע, המלחיץ והמשעשע כאחד, החל כאשר אתמול (חמישי), למוקד המשטרה הגיע דיווח מתושבים עירניים על פעוטה כבת שנתיים אשר מוחזקת בידי פועלים ערבים שהעלו אותה לרכב הסעות באזור רחוב אהרונוביץ' בבני ברק. הדיווח החריג גרם למשטרה לפעול במהירות בניסיון לאתר את הרכב תוך שימוש באמצעים מודיעיניים - כשההבנה היא שכל דקה עלולה להיות קריטית.

התושבים המבוהלים שפנו למשטרה, עדכנו כי הילדה עלתה לרכב יחד עם כמה פועלים שיצאו מאחד מאתרי הבניה באזור. לפי הדיווח שהגיע למשטרה, מייד לאחר מכן המשיך הרכב בנסיעה לכיוון היציאה מהעיר.

הרכב שפי שנקלט במצלמות המשטרה

בעקבות החשש מאירוע חריג שמתרחש, הקפיצה המשטרה כוחות גדולים בניסיון לאתר הרכב, תוך ביצוע פעולות מודיעיניות מתקדמות. יצוין, כי כל העת ניסו במשטרה לבדוק האם דווח על פעוטה שנעדרת - אך לשווא.

לאחר כשעה, הצליחה המשטרה לאתר הרכב כשהוא בנסיעה בכביש במרכז הארץ. אלא, שבבדיקה קצרה התברר כי מדובר בבתו של של אחד הפועלים, שהגיעה לטיפול רפואי סמוך למקום עבודתו.

גורמים במשטרה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' שיבחו את הפעילות הזריזה והמקצועית של שוטרי וקציני תחנת בני ברק שהביאה את התקרית לסיומה בתוך זמן קצר. הגורמים בירכו על עירנות התושבים שדיווחו על התקרית.

כוחות משטרה ב"זירת החטיפה"

חטיפה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד