י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצלמות האבטחה חשפו

שלושה הואשמו בארה"ב ברצח של אפרים גורדון

אפרים גורדון, ישראלי בן 31, נורה ונהרג בלב הקהילה היהודית בבולטימור בל"ג בעומר האחרון | בני משפחתו טענו כי הרצח אירע על רקע אנטישמי | בימים האחרונים עצרה המשטרה המקומית 3 חשודים

שלושה הואשמו בארה"ב ברצח של אפרים גורדון
אפרים גורדון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שני צעירים מתחת גיל 18, וצעיר נוסף מעל גיל 18 נעצרו בחשד לרצח ישראלי בעת שביקר בבולטימור שבארה"ב. המשטרה המקומית מסרה ביום שישי כי בלשים עצרו נער בן 16, ונער נוסף בן 17 בחשד לרצח, בנוסף נעצר וויליאם קלינטון בן ה-18, כולם מבולטימור.

"למרבה הצער, ישנם פשעים מחרידים המתרחשים בידי בני נוער בקהילה שלנו", אמר הווארד ליביט, מנכ"ל המועצה היהודית בבולטימור. "לא הייתה שום אינדיקציה שהרצח אירע בגלל שהוא יהודי, אנחנו בהחלט בודקים את זה, אנחנו נראה מה החשודים יגידו למשטרה בחקירות שלהם".

מהמשטרה נמסר כי בלשים סרקו באמצעות סרטונים ממצלמות אבטחה באזור, וראיות נוספות שהצליחו לזהות את שלושת החשודים. על פי המשטרה, כל שלושת החשודים מואשמים ברצח מדרגה ראשונה וכעת הם מוחזקים ללא יכולת שחרור בערבות.

"הודות לעבודה החרוצה של משטרת בולטימור, החשודים ברצח המתועב של אפרים גורדון נמצאים כעת במעצר", אמר ראש העיר ברנדון סקוט. "ליבי ממשיך להיות עם משפחתו של אפרים בבולטימור ובישראל".

כזכור בתחילת חודש מאי, אפרים גורדון, ישראלי בן 31, נורה ונהרג בלב הקהילה היהודית בבולטימור, בני משפחתו טענו לאחר הרצח כי מדובר ברצח על רקע אנטישמי. הקורבן הגיע מישראל לחתונה משפחתית שהתקיימה בל"ג בעומר האחרון. הוא ביקר בבית המשפחה כשנורה. על פי הדיווחים הוא נורה בעת שנכנס לביתם.

רצח אפרים גורדון כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד