ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
המשטרה חוקרת

ביתר עילית: בת 91 נהרגה מפגיעת אוטובוס

כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של הולכת רגל כבת 91, שנפצעה הבוקר באורח אנוש לאחר שנפגעה מאוטובוס בביתר עילית. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות | בוחני תנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה

ביתר עילית: בת 91 נהרגה מפגיעת אוטובוס
זירת התאונה בביתר עילית צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולכת רגל כבת 91 נפצעה הבוקר (שני) באורח אנוש בתאונת דרכים, בעת שחצתה את הכביש בביתר עילית. הקשישה נפגעה מאוטובוס שחלף במקום. בהמשך, כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה.

המשטרה הודיעה בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. לפי עדי ראייה, הקשישה ניסתה לחצות את הכביש ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר, אוטובוס פגע בה בעוצמה מסיבה שאינה ברורה. בוחני התנועה שנמצאים במקום ממצאים מהזירה

"הולכת הרגל שכבה על הכביש בסמוך לאוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א חיים ברנשטיין. "היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

ישראל אהרון בן-שם חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בהולכת רגל שנפצעה אנוש כתוצאה מפגיעת אוטובוס. ביצענו בה פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירה".

ממד"א נמסר כי בשעה 11:05 התקבל דיווח במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עלית. "חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה על אישה בת 91 שבסופן נאלצו לקבוע את מותה", נמסר.



תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד