י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כניעה מבישה לאיומי חמאס"

זעם בימין: המשטרה ביטלה את מצעד הדגלים

בפגישה שקייימו הבוקר מארגני 'מצעד הדגלים' שהיה אמור להתקיים ביום חמישי בבירה עם גורמי המשטרה - הם עודכנו כי התקבלה החלטה לבטלו באופן סופי במתווה הנוכחי | במשטרה מבהירים כי במידה והמארגנים יחליטו על קיומו במתווה שונה, הנושא ייבחו מחדש | יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות: " המפכ"ל לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים"

זעם בימין: המשטרה ביטלה את מצעד הדגלים
מצעד הדגלים צילום: Nati Shohat / Flash90.

אחרי שורה של דיונים שהתקיימו במשטרה ובדרג המדיני, המשטרה הודיעה הבוקר (שני) למארגני 'מצעד הדגלים' כי הוא מבוטל כל עוד הוא מתקיים במתווה הנוכחי. המצעד היה אמור להתקיים ביום חמישי בירושלים, אך החשש כי הוא יביא להסלמה ביטחונית הוביל לביטולו.

במשטרה הבהירו כי ישקלו את קיום המצעד במתכונת שונה מהתכנון המקורי, כך שלא יעבור במקומות שעלולים להוביל למתיחות. "אמש בסיום הערכת מצב ובפגישה שנערכה הבוקר, שוחחו נציגי משטרת ישראל עם המארגנים, והודיעו להם כי מועד ומתווה הצעדה יתואמו בין הגורמים. ולאחר שאלו יסוכמו בין הצדדים, משטרת ישראל תעביר את המלצתה לדרג המדיני בהתאם", נמסר מהמשטרה.

"כפי שהובהר כבר אמש", הוסיפו במשטרה, "במתווה הנוכחי ובתאריך שהוצג, האירוע אינו מאושר. במידה ויוחלט על ידי המארגנים לשנות את המתווה ו/או מועד הצעדה, הנושא ייבחן כמקובל".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות את החלטת המשטרה ואמר כי מדובר כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. "מפכ"ל המשטרה לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים עם דגלי ישראל ולא מסוגל להגן על תושבי לוד, רמלה ועכו היהודיים", אמר סמוטריץ.

לדבריו, "עכשיו הוא גם הופך את יחיא סינוואר למי שמנהל את ירושלים. זו כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס. עם ישראל חי וראוי למנהיגות אחרת. חזקה ונחושה יותר. הוא ימשיך לצעוד בגאון ברחובות ירושלים כולה ולהתיישב בכל מקום בה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר אמר בתגובה: "לצערנו מפכ"ל המשטרה ממשיך את קו הכניעה וההתקפלות לטרור. אני לא מתכוון לוותר וביום חמישי הקרוב אצעד את המסלול המלא ברחבי העיר העתיקה בירושלים. קורא לחברי הכנסת להצטרף אלי ולממש את החסינות שלנו ואת ריבונות מדינת ישראל בירושלים".

 

ריקוד הדגלים ירושלים המפכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד