ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ניצחו את עובדי הנמל

כך התמודדו החרדים עם האטימות והרשעות נגדם

קבוצת חרדים, שהתעתדה לחזור ארצה ביום שישי האחרון נתקלה באטימות מצד צוות הקרקע בנמל התעופה באחת מנמלי התעופה בערי אירופה | הנוסעים התאגדו "ותוך כדי שירת 'ר' ישעיה ב"ר משה' עלינו רגועים למטוס"

כך התמודדו החרדים עם האטימות והרשעות נגדם
חרדים בדרך לטיסה. אילוסטרציה צילום: מתתיהו קורמן

ביום שישי האחרון התקבצו באחת מערי אירופה קבוצת חרדים, שהתעתדה לחזור ארצה, אחת מהנוסעים הייתה נוסעת חרדית שעזבה לרגע את שער העלייה למטוס וכשחזרה לא מצאה את התיק שלה.

המקרה ארע דקות לאחר שנפתח ה'גייט' - שער העלייה למטוס, וכרבע שעה לפני ההמראה נעזרה האישה בכמה מבני משפחתה בחיפוש אחר המזוודה שלה. לאחר מספר רגעים נשמעה במערכת הכריזה שם משפחתה וההודעה שמצאו את המזוודה.

בני המשפחה נשמו לרווחה ופנו להיכנס לאיזור הצ'ק-אין האחרון לפני העלייה לאוטובוס שמוביל למטוס. אך הם נענו באטימות נוראית שהצ'ק-אין נסגר. המשפחה ניסתה להסביר על המזוודה שאנשי הנמל ידעו על החיפושים אחריה, ועל ילדים קטנים ותינוקים המחכים בבית בישראל, כמו גם על השבת המתקרבת, שמשמעות אי העלאתם היא שהם יאלצו להמתין עד אחרי שבת.

הפקידה התגלגלה מצחוק אכזרי ואמרה להם "לא אכפת לי, אני מבחינתי הולכת, אתם יכולים להישאר". אחד מהנוכחים סיפר היום (שני) ל'בחדרי חרדים' על שארע לאחר מכן: "אנחנו היינו על האוטובוס בדרכנו למטוס ועודכנו על ידי בן משפחתה על המתרחש, החלטנו פה אחד - כולל נוסעים שאינם דתיים כלל - מבוגרים וצעירים שיורדים מהאוטובוס אך לא עולים למטוס עד שמביאים אותם. וכך ללא הפגנות וללא צעקות עמדנו יחד עשרות אנשים כשאחד מחזק את השני וכמה מנסים להסביר לדיילים פקידים ואף לטייס את העניין".

"צוות המטוס ניסו אף הם לעזור דרך הטלפון אך אמרו שהמנהל האחראי אינו מסכים בשום אופן. לאחר מספר דקות הגיעו לאיזור מספר ניידות משטרה שהסבירו שבעוד דקה הם יתנו הוראה להמריא" מספר האיש: "לא נשברנו ברוך השם. וכשראו את התעקשותנו על העניין, דאגו שישחררו אותם והודיעו ששלחו אוטובוס שיביא אותם. אמרנו להם שאנו נחכה למטה עד שנראה אותם. וכך היה"

"מספר דיילים התנצלו על העניין" מספר אחד הנוסעים, ומסביר כי צוות הקרקע הוא זה שהיה בעייתי, וצוות המטוס היה בסדר גמור. "תוך כדי שירת 'ר' ישעיה ב"ר משה' עלינו רגועים למטוס. עם המעוכבים שלא קיבלו את מזוודתם. יצוין שהאירוע כולו היה בהידברות מצדנו וללא שום התנהגות חלילה שאינה ראויה. אשריכם ישראל. כל ישראל ערבים זה לזה" מסכם הנוסע.

שדה תעופה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד