י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד דרמטי מירושלים

חלק מחניון בית החולים שערי צדק קרס לתוך עצמו

ככל הנראה כתוצאה מבולען, חלק מחניון בית החולים 'שערי צדק' קרס | לפי שעה לא ידוע על נפגעים. מספר כלי רכב ניזוקו קשות כתוצאה מהקריסה | המשטרה סגרה לתנועה כמה רחובות באזור בית החולים

חלק מחניון בית החולים שערי צדק קרס לתוך עצמו
רגעי קריסת החניון בשערי צדק צילום: צילום מסך

חלק מחניון בית החולים 'שערי צדק' קרס היום (שני) בשעה שרכבים רבים חנו במקום. הקריסה אירעה ככל הנראה כתוצאה מבולען שנפער במקום. עד כה טרם דווח על נפגעים אך כמה כלי רכב ספגו נזקים מהקריסה. כוחות המשטרה, כבאות וגורמי ההצלה הגיעו לזירה.

לפי התיעוד מהמקום, רצפת החניון קרסה יחד עם ביתן השמירה ומספר רכבים. 8 צוותי כיבוי, חילוץ והצלה בשיתוף יל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) של כבאות והצלה מחוז ירושלים פועלים כעת במקום. מכבאות והצלה נמסר כי "בשלב זה לא ידוע על לכודים או נפגעים, לוחמי האש בסיוע משטרת ישראל מבצעים פעולות בכדי לשלול הימצאות לכודים בבור שנפער במקום".

בנוסף, לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מבצעים סריקה עם מערכות ייעודיות באזור הבולען בכדי לשלול הימצאות לכודים פוטנציאליים.

לפני שעה קלה הסתיימה הערכת מצב בבית החולים שערי צדק. מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום בהם משטרה, מד"א, פיקוד העורף והנהלת בית החולים. בין הגופים חולקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים באם יימצאו כאלה.

 

 

קריסה שערי צדק חניון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד