י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המחאה נמשכת

בר אילן: עימותים ועצורים בהפגנת חרדים. צפו

לפחות חמישה מפגינים נעצרו במהלך מחאה של חוגי הקנאים בירושלים נגד עבודות הרכבת הקלה בבר אילן | המפגינים ניסו למנוע את קיום העבודות באתר הבניה | צפו בתיעוד נרחב

בר אילן: עימותים ועצורים בהפגנת חרדים. צפו
הפגנה נגד מתווה הרכבת בבר אילן צילום: ישי ירושלמי

מאות חרדים מחוגי הקנאים הפגינו היום בצהריים (שני) ברחוב בר אילן פינת אבינדב בבירה, נגד המשך עבודות קו הרכבת הקלה שצפויה לחלוף באזור. 

במהלך המחאה, נרשמו עימותים בין מפגינים לכוחות המשטרה וצוות האבטחה שאחראי על השמירה באתר העבודות. המאבטחים דיווחו כי חלונות של אחד הרכבים נופצו והמראות נשברו.

לטענת המפגינים, המחאה תימשך ככל שיידרש, עד להפסקת סלילת הרכבת בשכונות החרדיות, "על פי המתווה הדרקוני של העירייה", כלשונם.

בעדה החרדית אומרים ל'בחדרי' חרדים' כי בעיריית ירושלים "אוטמים אוזניים ואינם מוכנים לשבת עם גורמי 'העדה' השונים בניסיון להגיע להבנות". ב'עדה' מדגישים כי ההתנגדות היא למעבר הרכבת מעל פני השטח - דבר שיביא לפריצות רבה ובעיה חמורה לתושבי השכונות החרדיות.

אתמול פורסם ב'בחדרי חרדים' תיעוד בו נראית ילדה כבת 10, שחלפה בשבוע שעבר במוקד המחאה ונפגעה מזרנוק מים שהופעל על ידי המשטרה נגד המפגינים.

בתיעוד, נראית הילדה נקלעת למרכז המחאה בבר אילן ומנסה להימלט מהמקום בניסיון לחמוק מזרנוק המכת"זית. למרות הניסיונות, המכת"זית פוגעת בילדה באופן ישיר. 

הפגנה בר אילן הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד