י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בהפגנה בפתח תקווה

הח"כ מהליכוד ל'בחדרי': "אנחנו נסכסך ביניהם"

הלחץ על ניר אורבך להתנגד לממשלת בנט-לפיד ולסכל את הקמתה, נמשך גם הערב במחאת ענק מול ביתו בהשתתפות חברי כנסת מהליכוד. ח"כ קרעי ממקורבי נתניהו סיפר ל'בחדרי חרדים' כיצד הם מתכננים להפיל את הממשלה במהרה מספסלי האופוזיציה | צפו

הח"כ מהליכוד ל'בחדרי': "אנחנו נסכסך ביניהם"
מחאה מול ביתו של ניר אורבך צילום: באדיבות המצלם

גם הערב (שני) התקיימה מחאה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', שבה המפגינים קראו לו להתנגד לממשלת השינוי, לאחר שדווח כי הוא צפוי להצביע בעדה, לצד מינויו לשר ההתיישבות.

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד', הגיע להפגנה מול ביתו של אורבך, כדי לנסות לשנות את דעתו, שלא לתמוך בממשלה שתקום בקרוב. 

ח"כ קרעי אמר ל'בחדרי חרדים' במקום המחאה: "קודם כל אנחנו עדיין מקווים שלמישהו תרעד האצבע לפני שהוא יצביע לממשלה הזאת. אם זה לא יקרה, אנחנו נהיה אופוזיציה לוחמת. זאת תהיה ממשלה מסוכסכת בינה לבין עצמה".

עוד אמר ח"כ קרעי "אין להם שום מכנה משותף חוץ מהשנאה לנתניהו והניסיון להפיל את שלטון הימין. הכנו ארגזים של הצעות חוק, שהם בעצמם הגישו. אנחנו נסכסך ביניהם, נתקע ביניהם טריז".

ח"כ לשעבר אריאל קלנר מהליכוד אמר: "אנחנו נלחם מול הממשלה, רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר, אנחנו ננצח". גם סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש מהליכוד הגיע להפגנה והבהיר כי יילחם שמצעד הדגלים יתקיים כמתוכנן.

אתמול ראשי מפלגות ממשלת האחדות העתידית התכנסו לפגישת עבודה ראשונה. בפגישה שוחחו על הצורך להשביע ממשלה כבר ביום רביעי הקרוב, על מנת לאפשר למדינה להתקדם. ראשי המפלגות הדגישו את מקומם של המנהיגים בהרגעת הרוחות, והביעו דאגה מהאווירה בהפגנות וברשתות החברתיות.

שלמה קרעי ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד