כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שוברת שתיקה

הח"כית מ'ימינה': מפחדת שיפגעו בילדים שלי

חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' שברה שתיקה הערב בראיון בלעדי והתייחסה לאיומים עליה: "אני באמת מרגישה שאני צריכה לשמור על עצמי בעת הזו" | בנוסף הודיעה לראשונה רשמית ובקולה כי היא תומכת בקואליציית בנט-לפיד: "לא על הכול אנחנו נסכים"

הח"כית מ'ימינה': מפחדת שיפגעו בילדים שלי
אילוסטרציה צילום: מיכל פתאל, פלאש 90

חברת הכנסת עידית סילמן, מס' 7 בסיעת 'ימינה' שברה הערב (שני) שתיקה בראיון "בלעדי" לחדשות 13 שארך למעלה מעשר דקות ואף קיבל כותרת ראשית באתר הערוץ. במהלכו סיפרה על האיומים על חייה, זאת בעקבות סירובה להתנגד לממשלת בנט-לפיד.

"יש הפגנות נגדי שהן ממומנות ומנוהלות על ידי גורם חיצוני", טענה סילמן בראיון ל'חדשות 13'. "צריך תקציבים כדי להביא אוכל ושתייה לשבת שלמה לאנשים שיפגינו. הם באו באוטובוסים וצריכים לישון באיזה מקום. אני לא יודעת מי ארגן את כל זה ולא יכולה להפנות אצבע מאשימה אבל הכיוונים ברורים לי".

סילמן בת ה-40, שיתפה בראיון למירי מיכאלי: "אני פוחדת שזה בסוף יגיע למשפחה שלי, לילדים שלי. אני באמת מרגישה שאני צריכה לשמור על עצמי בעת הזו. לצאת בערב מהבית לכיוון ירושלים ולדעת שיש רכבים שדולקים אחריי - זו לא תחושה נעימה".

"אי אפשר לפזר ככה ילדים בבוקר, כשיש אחריך אנשים. אני מרגישה לא בטוחה. כשאני מקבלת טלפון מהבן שלי שבכיתה ו' שעוצר אותו רכב ואומר לו, 'אימא שלך שטן והיא תישרף בגיהינום' זה מילים קשות לילד שלא נמצא בתוך הלופ שאני נמצאת בו או בחר להיות בו", הוסיפה.

לאחר מכן התייחסה לעצם ממשלת השינוי המתגבשת: "לא על הכול אנחנו נסכים אבל יש יכולת להסכים שאנחנו לא מסכימים על הכול ושם אני רוצה להיות. התיקים החשובים מנוהלים בימין, יש וטו לימין וקבינט שהרוב שלו הוא ימני".

"יצאנו לתוך מערכת בחירות כשהגדרנו שאנחנו לא נצא לסבב בחירות חמישי, שזו הייתה הבטחת הבחירות המרכזית שלנו", סיכמה סילמן.

מפלגת ימינה ממשלת בנט לפיד עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד