כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"צוקרברג אדם מסוכן"

טראמפ מתכנן לוותר על מייק פנס אם יתמודד שוב בשנת 2024

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אמר כי הוא מתכנן להחליף את מייק פנס מי שהיה סגנו, אחרי שלדעתו לא פעל מספיק למנוע את תוצאות הבחירות | הוא מכנה את מטבע הביטקוין 'הונאה' ותוקף את מארק צוקרברג על כך שפייסבוק אסרה עליו לפתוח חשבון בשנתיים הקרובות

טראמפ מתכנן לוותר על מייק פנס אם יתמודד שוב בשנת 2024
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד טראמפ אמר אתמול (שני) כי הוא שוקל לקחת את מושל פלורידה, רון דה סאנטיס, כסגן הנשיא, במקום את מייק פנס, באם ירוץ ב-2024.

בראיון עם סטיוארט ורני ברשת 'פוקס ביזנס' אתמול, תקף הנשיא לשעבר גם את מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג ויצא נגד מטבע הביטקוין.

כשנשאל בראיון אם הוא ישקול לקחת את מושל פלורידה כמספר 2 שלו, אמר טראמפ, "אתה יודע, יש הרבה אנשים נהדרים, אך בהחלט הייתי שוקל את רון".

"הייתי בתחילת הדרך של רון, הרבה אנשים לא ידעו אך התמיכה שלי עזרה לו מאוד ואני מכיר אותו טוב מאוד. הוא בחור נהדר", הוסיף טראמפ.

טראמפ ופנס בימים כתיקונם\\צילום: מתוך הטוויטר של פנס

הסקרים המוקדמים לקראת המירוץ לנשיאות 2024 מראים כי דה סאנטיס מתייצב במקום השני בקרב המצביעים הרפובליקנים. טראמפ נשאר במקום הראשון.

הנשיא לשעבר לא הודיע רשמית אם ירוץ לבית הלבן בשנת 2024, בטענה שהוא ימתין לפחות לאחר בחירות אמצע הקדנציה לקונגרס ב-2022.

מאז סיום כהונתו ב-20 בינואר לא ניהלו טראמפ ופנס יחסים קרובים, נראה כי השניים לא דיברו מאז שעזבו את תפקידיהם. טראמפ מרגיש שפנס יכול היה לעשות יותר כדי למנוע מהקונגרס לאשר את תוצאות הבחירות שהביאו לזכייתו של ג'ו ביידן כאשר ניהל את המושב המשותף ב-6 בינואר.

הנשיא לשעבר גם אמר כי מנכ"ל פייסבוק מייק צוקרברג הוא אדם 'מסוכן', ימים ספורים לאחר שפלטפורמת המדיה החברתית פייסבוק הטילה השעיה על חשבונו למינימום של שנתיים.

פייסבוק וטוויטר השעו את חשבונותיו של טראמפ והעלימו אותו מאתרי המדיה החברתית שלהם לאחר התפרעות תומכיו בקפיטול ב-6 בינואר. טראמפ סיפר במהלך הראיון שלו כי צוקרברג נהג לבקר אותו בבית הלבן ולברך אותו על היותו 'מספר אחד בפייסבוק'.

מייק פנס דונלד טראמפ מארק צוקרברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד