כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אין שום ייאוש

מי יהיו העריקים? | ברוב מוחץ; חברי הליכוד אישרו 3 שריונים

חברי הליכוד אישרו היום לבקשת נתניהו שלושה שריונים המיועדים כמובן לעריקים שיבואו לליכוד ממפלגות אחרות. מעניין יהיה לגלות אלו מהלכים מוביל האשף הפוליטי הבכיר ביותר בישראל גם כשחרב האופוזיציה כבר הונחה על צווארו

מי יהיו העריקים? | ברוב מוחץ; חברי הליכוד אישרו 3 שריונים
זאב אלקין צילום: פלאש 90

בעוד שעל פי התכנית ביום ראשון הקרוב תושבע הממשלה החדשה - כזו שתשאיר את הליכוד על ספסלי האופוזיציה - נתניהו שהבהיר כי הוא נשאר בהנהגת המפלגה, ממשיך ברקימת מהלכים פוליטיים שונים.

היום (שלישי) ימים ספורים לפני שמושכות השלטון נלקחות מהם, הצביעו חברי הליכוד על שלושה שריונים ברשימת הליכוד, אחת בכל עשירייה. ההצבעה שהוצגה היום לחברים אושרה ברוב מוחץ וללא מתנגדים.

שריונים אלו מיועדים כמובן לעריקים שיבואו לליכוד ממפלגות אחרות, ומעניין יהיה לגלות אלו מהלכים מוביל האשף הפוליטי הבכיר ביותר בישראל גם כשחרב האופוזיציה כבר הונחה על צווארו.

בתוך כך, אמש דיווח מיכאל שמש ב'כאן 11', שר הבריאות יולי אדלשטיין שוחח עם בכירים בליכוד, והודיע להם כי הוא מתכון להתמודד מול נתניהו, זאת לאחר שהאחרון לא הצליח להרכיב ממשלה במשך ארבע פעמים, ועקב כך קמה לה קואליציית השינוי שאמורה להישבע בשבוע הקרוב.

‏"בכוונתי להתמודד מול נתניהו בבחירות על ראשות הליכוד. צריך להחליף אותו", צוטט אדלשטיין אומר לבכירי 'הליכוד', מה שפותח את האפשרות כי עוד מועמדים מתוך המפלגה יודיעו כי גם הם מתמודדים.

מוקדם יותר בישיבת הסיעה של הליכוד סערו הרוחות, בחלקה הראשון והפתוח לכלי התקשורת נאמו יו"ר הכנסת מטעם המפלגה יריב לוין שהבהיר כי הליכוד צריך להישאר מיוחד בעת הזו. יו"ר המפלגה ראש הממשלה בנימין נתניהו הוסיף והבהיר כי הממשלה שתקום תופל במהירות. או אז יצאו כלי התקשורת מהחדר, וחברי הליכוד שנשארו לבד החלו להתווכח בסאגת ההפגנות.

חלק מחברי המפלגה הביעו הסתייגות מהפגנות בסמוך לבתי הפוליטיקאים וטענו כי הפגנות אלו אמורות להתקיים במרכזי הערים, מנגד היו כאלו שהבהירו כי זו העת שהימין צריך להיקהל ולעמוד על נפשו. "בדיוק כמו שאנשי השמאל הקיצוני לא זזו מפתח ביתו של ראש הממשלה בבלפור גם אנחנו צריכים לצאת לרחובות ולהזכיר להם שמדובר במדינת ישראל" טענה חברת הכנסת מאי גולן. מירי רגב, יובל שטייניץ, גילה גמליאל וחברים נוספים הביעו התנגדות. לאחר שהשר יובל שטייניץ סיים את דבריו בגנות ההפגנות יצא נגדו ראש הממשלה והתאונן שהוא ומשפחתו סובלים שנים מהפגנות נגדו וכולם שותקים. בתוך כך יואב קיש, אסנת מארק וחברים נוספים הביעו תמיכה בהפגנות בסמוך לבתיהם.

במהלך ישיבת הסיעה נרשמה הפתעה כשהשר ישראל כ"ץ מבכירי המפלגה שהתקוטט רבות עם ניר ברקת בשאלת זהות יורשו של נתניהו הבהיר כי הוא אינו מתכוון להתייצב כעת מול נתניהו. "ראש הממשלה נתניהו הוא המועמד שלנו לראש ממשלה גם אם נלך לאופוזיציה והוא יהיה יו״ר האופוזיציה. מעולם לא חלקתי על העובדה שבנימין נתניהו הוא יו"ר הליכוד ונשאר כיו״ר הליכוד, אין מה לדון בכלל והליכוד לא הולך לעסוק בזה בשום דרך" הבהיר כ"ץ.

"כולנו פה גמדים לעומת נתניהו. ביידן מחכה לראות את נתניהו נופל" הוסיף וחידד השר דוד אמסלם.

שריון מפלגת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד