י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממה הם מפחדים

אחרי חברי ימינה: גדעון סער יאובטח החל ממחר

בעוד שבמפלגות הקואליציה הקודמת נערכים לשממון האופוזיציוני, מתוך רטינות כי מציירים אותם בתקשורת כאלימים. חברי הקואליציה העתידית מתחדשים בזה אחר זה במאבטחים | החל ממחר גם גדעון סער במאובטחים

אחרי חברי ימינה: גדעון סער יאובטח החל ממחר
גדעון סער צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

במפלגות הקואליציה הקודמת בראשות הליכוד נערכים לשממון האופוזיציוני, מתוך רטינות כי מציירים אותם בתקשורת כאלימים. בתוך כך, חרף המחאות, חברי הקואליציה העתידית מתחדשים בזה אחר זה במאבטחים.

לאחר שרוב חברי מפלגת 'ימינה' הוצמדה להם אבטחה בתואנה כי הם מאויימים מצד אנשי ימין, החליט הערב (שלישי) קצין הכנסת, כי החל ממחר תוצמד אבטחה גם לגדעון סער, יו"ר תקווה חדשה, שעל פי הדיווחים ייכנס לתפקיד שר המפשטים וסגן ראש הממשלה החל מיום ראשון הקרוב בשעה 16:00 - אז תושבע הממשלה באופן חגיגי במליאת הכנסת.

כזכור, בעצם יום השבת הוציא ראש השב"כ הודעה כי ישנה עלייה דרמטית בשיח השנאה וההסתה ברשתות החברתיות. דבריו כוונו בין היתר אל מכתבו של הרב חיים דרוקמן זקן רבני הציונות הדתית, שתהה בתגובה למה השב"כ שעומד איתו בקשר לא העיר לו על תוכן המכתב.

בשמאל מיהרו להשתמש באזהרה החריגה של ראש הארגון נדב ארגמן, והימים זועמים על מיתוגם כאלימים. בוועדת חוץ וביטחון שהתכנסה השבוע הבהיר נציג השב"כ כי דברי ראש הארגון לא מזוהים פוליטית, אך לטענת אנשי הימין, הנזק כבר נעשה.

גדעון סער אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד