כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגיע לבני ברק

הח"כ של בנט ניסה לשכנע את גפני להצטרף לממשלה

למרות המתקפות חסרות התקדים בצהריים כלפי ראש הממשלה המיועד תוך קריאות "שם רשעים ירקב" ו"הסר את הכיפה", ב'ימינה' עדיין לא הרימו ידיים מהניסיונות לצרף ייצוג חרדי לקואליציה | הערב נודע ל'בחדרי' כי ח"כ מ'ימינה' נשלח מטעמו של בנט לבני ברק בכדי לשכנע את גפני להיכנס ולא יצא עם תשובה שלילית מוחלטת

הח"כ של בנט ניסה לשכנע את גפני להצטרף לממשלה
אביר קארה\משה גפני צילום: אבשלום ששוני\יונתן זינדל, פלאש 90

ביום חמישי האחרון הגיע חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' למשרדי דגל התורה בבני ברק ונפגש עם חבר הכנסת משה גפני, יו"ר יהדות התורה, בניסיון לשכנע אותו להצטרף לממשלה. לפי גורמים שנחשפו לשיחה הוא לא שמע בהכרח שלילה מוחלטת.

מקורבים לחבר הכנסת קארה מספרים הערב (שלישי) ל'בחדרי חרדים' כי קארה מכיר בחשיבות לייצוג חרדי בממשלה ובקואליציה ופועלים ברוח זו לצרף את הסיעות החרדיות.

אמנם לא דובר בפגישה על תפקידים, אך בסביבתו של קארה אומרים כי לו גפני היה משיב בחיוב בוודאי שתפקיד ועדת הכפסים היה נשאר בידיו והיה מקבל יכולת השפעה בקואליציה ובממשלה.

גפני לא השיב בשלילה מוחלטת להצעה ול'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר יהדות התורה הסביר כי מכיוון שהציבור חלוק בנושא, קשה לו לקבל כזאת החלטה. גפני הסביר כי הוא בשיתוף פעולה עם הליכוד משום ששם נמצא הציבור המסורתי שאיתו הולכים החרדים במשך שנים.

מקורביו של קארה אומרים כי בימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם חברי כנסת חרדים נוספים כדי להבטיח ייצוג חרדי בקואליציה, שגם במקרה והם יישארו באופוזיציה כפי שנראה. בכל זאת הם מבהירים הערב כי ימינה תדאג לצרכים שלהם ותמנע חקיקה מתריסה נגדם.

אביר קארה משה גפני ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד