י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מכשול גדול

טעות חמורה: בשר חזיר שווק עם חותמת כשרות

בשר חזיר עם חותמת כשרות של ארגון הכשרות מהגדולים בעולם, תועד ברשתות החברתיות | בארגון פרסמו כי כל החבילות ששווקו עם חותמת הכשרות - יוסרו מהמדפים | חשש מיהודים רבים שעלולים לראות את סמל הכשרות ולטעות כי מדובר בבשר כשר

טעות חמורה: בשר חזיר שווק עם חותמת כשרות
החזיר עם חותמת הכשרות צילום: רשתות חברתיות

ברשתות החברתיות מסתובבות תמונות של בשר חזיר, חבילות פסטרמה של ירך חזיר עם חותמת כשרות עליהן, של ארגון הכשרות מהגדולים בעולם. מהארגון נמסר "האריזות הוסרו מהמדפים".

ה-OU הוא ההתאחדות האורתודוקסית וארגון הכשרות הגדול בעולם, הסמל של הכשרות מוכר בכל העולם היהודי, ובשר חזיר עם חותמת הכשרות יכול להביא למכשול נוראי.

בארגון הכשרות ה-OU פרסמו הבהרה כי לא מדובר במוצר כשר, וכי כל החבילות ששווקו עם חותמת הכשרות - יוסרו מהמדפים. החשש הגדול הוא מפני יהודים בעולם שלא קוראים אנגלית, אך מכירים את סמל הכשרות המפורסם, ויכולים חלילה להיכשל ל"ע בעוון אכילת בשר חזיר.

הבשר עם הכשרות

מטעם ארגון הכשרות OU נמסר, "האיחוד האורתודוכסי לא נתן כשרות לאריזות של בשר חזיר, חלק מהאריזות נושאת את החותמת OU ללא שום אישור, המוצר הורד מהמדפים". לא ברור כיצד זה קרה, ההשערה היא כי החותמת הוחתמה בטעות על האריזות בזמן הדפסתן.

שומרי כשרות ברשתות החברתיות פרסמו את הצילום כדי להזהיר את הקונים, לא לקנות בטעות חבילות פסטרמה של ירך חזיר עם חותמת כשרות ה-OU.

בשר חזיר כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד