ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שלושה ימים להשבעה

צפו: אלפים הפגינו מול הכנסת - "הסתכלו לנו בעיניים"

לקראת השבעת הממשלה החדשה ביום ראשון, אלפים הגיעו להפגנה מול הכנסת, שבה קראו לחברי 'תקווה חדשה' ו'ימינה' להצביע נגד הקואליציה המסתמנת: "הצביעו נגד הקמת ממשלת השמאל ותומכי הטרור!" | אחד הנואמים: "מדינת ישראל צריכה אבטחה"

צפו: אלפים הפגינו מול הכנסת - "הסתכלו לנו בעיניים"
הפגנה נגד הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מ-72 שעות לפני השבעת ממשלת השינוי, הערב (חמישי) התקיימה מחאת ימין מול משכן הכנסת, הקוראת לחברי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' להתנגד לקואליציית לפיד-בנט.

האלפים שהגיעו קראו לחברי הכנסת הימניים בגוש השינוי להתנגד להקמת ממשלתם, ובכך לסכלה: "הצביעו נגד ממשלת שמאל ותומכי טרור! הצביעו בעד ממשלה יהודית וציונית".

"'מדינת ישראל תישאר מדינה יהודית, עם ממשלה יהודית!', זה הבקשה היחידה שיש לנו", אמר הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל הי"ד, שנרצחה יחד עם רוב משפחתה ביישוב איתמר. "אל תתנו לאויבים להפריד בנינו, הם רוצים לנצח - ולא ניתן להם!".

"בחדשות מודיעים שהולכים להצמיד מאבטחים, שומרים כי יש אנשים שפתאום נמצאים בסכנה, יש להפקיד על החומות שומרים נאמנים. מדינת ישראל צריכה אבטחה צמודה של יוצאי הסיירות, שנאמנים למדינתם!", הוסיף הרב בן-ישי.

הרצל ומירב חג'אג, הוריה של החיילת שיר חג'אג הי"ד שנרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב: "מי שלחץ את ידו של מנסור עבאס, לוחץ את היד למחבלים שרצחו את הילדים שלנו. בנט ושקד הסתכלו לנו בעיניים והבטיחו שלעולם לא יקימו ממשלה בתמיכת רעם".

"הקול של בתנו שיר הי"ד נדם ואנחנו נתנו בשמה את הקול לימינה. לקחו את הקול של בתנו שנרצח ונתנו אותו למי שתומך ברוצחים", הוסיפו.

 

ממשלת בנט לפיד ממשלת השינוי הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד